الملاحظات
الإهداءات
Mekook من ♡ : يارحمان اشفي جميع مرضى المسلمين     فتاة كريزي مان من منتدى تفسير الاحلام : فين عسولة بقة ضاعت ولا هي فين     عبدالجوادعلي من مصر : جوجو كلنا شايلينك في عيونا لوشا عيونه هتشيل ايه والا ايه خليكي في عنيا انا احسن هههههههههههههههخهخ مساء الورد     العجمى من من على صخرتى بشاطئ العجمى : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته منورين الدنيا كلهايااجمل أعضاء     Mekook من ♡ : اللهم يسر أمرنا وارزقنا ماتمنينا واجعل التوفيق في طريقنا ، لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين ، اللهم صلِّ على محمد وعلى آل محمد     Angel of love من اسكندريه : وحشتووووووووووووووووونى جدا     Ana Crazy Ento Malko من هنا : ياااااه عبد الصمد انتو لسسسسه عايشين     فتاة كريزي مان من قسم الاحلام : هيك مللنا مفيش عسوله ثاني ...     Mekook من السعودية : اللهم صلِّ وسلم على نبينا محمد     sosololomohamed من السعوديه : اين الاخت عسوله     @___.-[f]-[o]-[x]-.___@ من كيرو : وحشتونى اوى كل عام وانتم بخير     علاءخليل من قرية كفر الشيخ ابراهيم / قويسنا / منوفيه : عاملين ايه واااااااااااااااااااااااحشني اوووووووي يااااااااااااارب تكونوا بألف خير محتاج حد يدعيلي دعوة طيبه من قلبه الطيب بجد هكووووووووووون سعيد جدا     ابراهيم لطفى من شبرا : منورين يا احلى ناس     ابراهيم لطفى من رساله مرسله من القلب الى أطيب واجمل وارق القلوب رسالة شكر وتقدير واحترام وحب واخواه الى اعضاء منتديات كريزى مان : رساله مرسله من القلب الى أطيب واجمل وارق القلوب رسالة شكر وتقدير واحترام وحب واخواه الى اعضاء منتديات كريزى مان     خالد حجازى من المنصورة :     علاءخليل من المنوفيه : انا علاء خليل يسعدني ويشرفني ان اتعرف بيكم     lamie200 من من هنا : سامو عليكو وحشتوني جدا جدا جدا اد حمية العيد بجد كل المنتدي وحشني اوووي صحابي واخواتي طمنوني عليكو وتحياتي يالوشا     العجمى من اسكندرية : أحباب قلبى أعضاء ومشرفين ومراقبين الحمد لله أنكم بخير وسعادة منورين الدنيا كلها     *gogo* من من المنتدي : احم احم سالخيييير بقا وحشتووووني خالص خالص يعني والله يارب تكونو بخير لا يا عبدو لوشا شايلني ف عيونوو والله واصلا ميقدرش يزعلني     حظوو من الشرقيه : ازيكم ياجماعه وحشتونى اوووى والله ياترى فى حد هنا لسه من الناس اللى اعرفها    

نقـطـة تـحـول !!!

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

افتراضي نقـطـة تـحـول !!!
... في حياة كـل منـا هناك عدة نقاط من التحول.

.... إننا في أوقات عديدة نريد أو علينا إنهاء مرحلة من مراحل الحياة والبدء بمرحلة أخرى،، وأحياناً تشكل الأزمات والانكسارات ((( نقاط التحول )) ...البطالة ... و الطلاق ...وغيرها من المشـاكل الحياتية ... يخرجوننا عن السكة، وأحيانا تكون اللا أحداث هي التي تجبرنا على البدء من جديد !!!

و أنا هنـا لأسـئـلـكم :-

هـل واجهتم العديد من نقـاط التـحول فـي حياتـكم ؟؟
وكيف تكون نقطة التحول دافع لتحقيق المزيد من أهداف الحياة؟؟

تحياتى للجميع

اللهم احفظ لى روح رزقتنى بها

اللهم اجعلهم في حفظك وكنفك وامانتك وجوارك وعياذك وحزبك وحرزك ولطفك وسترك من كل شيطان وإنس وجان وحاسد من كل شئ انت اخذ بناصيته انك على كل شئ قدير
مفيش حد ياقطه غير لما بيمر بتجربه سواء كانت جميله او حزينه وفي تلك الحالتين بيتم تغير لحياته فاللاحسن او للاوحش والحياه تجارب وماراحل وتعود يعني الام اللي بتحب زوجها وانجبت منه وعاشت حياه سعيده مع بعض وزوجها توفي ماذا ستفعل غير تقبل المرحله الجديده في حياتها وتكمل سيرهاوتربيه اولادها هي الحياه كده ياقطه
يذهب الجميل ليأتي الاجمل ... / تلك هي

ثقتي في ربي

التعديل الأخير تم بواسطة SoLa ; 08-16-2008 الساعة 01:51 AM
انا مش حقدر اقول كلام ولا احلى من اللى قالتة عسولة
وتقبل مرورى
شكرا قطة على الموضوع الجميل
انا حتكلم بصفة عامة ان الحياة لا تستمر ابدا على وتيرة واحدة والحياة كلها مراحل ابتداء من الطفولة الى مرحلة الكبر والعجز وعلينا ان ندرك كل مرحلة ونستمتع بها بحلوها ومرها وحزنها وفرحها واعلم دائما ان الله معى يحمينى طالما انى اتصرف بما يرضى الله واتقى الله بتصرفاتى ..اى نقطة تحول سواء كانت حلوة أو غير ذلك عليا ان اتقبلها واتاقلم عليها والله المستعان
شكرا لكى
انا معى ضى فى الرئى وعجبنى رئية جدا
وفعلان الحياة بتستمر والحياة فى تغير دايمن المهم نستفيد
شكرا على الموضوع الجميل دة
على

على اسم مصر التاريخ يقدر يقول ما شاء

وأنا مصر عندي أحب وأجمل الأشياء

باحبها وهي مالكه الأرض شرق وغرب

وباحبها وهي مرميه جريحة ف حرب

باحبها بعنف وبرقة وعلى استحياء

واكرهها وألعن أبوها بعشق زي الداء

واسيبها واطفش في درب وتبقى هي ف درب

وتلتفت تلاقيني جنبها في الكرب

والنبض ينفض عروقي بألف نغمة وضرب

لو ما اتولدت مصريةماكنت اريد العيش فى الحياة

يسلمووووووووووو عسولتى على المرور الجميل

اللهم اجعلهم في حفظك وكنفك وامانتك وجوارك وعياذك وحزبك وحرزك ولطفك وسترك من كل شيطان وإنس وجان وحاسد من كل شئ انت اخذ بناصيته انك على كل شئ قدير
يسلموووووووووووووووو السماحى على مرورك

يسلموووووووووووووو ضى على مرورك الجميل

يسلمووووووووووووووووو دنيا الاحزان على مرورك

على طول فى نقط تحول فى الحياة عشان الحياه كلها مشوار طويل بس لزم نكون حاجة فى الحياه دى
تقبلى مرورى قطه
The sky without star like sleep without dreams like face without smile like me without you