الملاحظات
الإهداءات
عبدالجوادعلي من مصر : جوجو كلنا شايلينك في عيونا لوشا عيونه هتشيل ايه والا ايه خليكي في عنيا انا احسن هههههههههههههههخهخ مساء الورد     العجمى من من على صخرتى بشاطئ العجمى : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته منورين الدنيا كلهايااجمل أعضاء     Mekook من ♡ : اللهم يسر أمرنا وارزقنا ماتمنينا واجعل التوفيق في طريقنا ، لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين ، اللهم صلِّ على محمد وعلى آل محمد     Angel of love من اسكندريه : وحشتووووووووووووووووونى جدا     Ana Crazy Ento Malko من هنا : ياااااه عبد الصمد انتو لسسسسه عايشين     فتاة كريزي مان من قسم الاحلام : هيك مللنا مفيش عسوله ثاني ...     Mekook من السعودية : اللهم صلِّ وسلم على نبينا محمد     sosololomohamed من السعوديه : اين الاخت عسوله     @___.-[f]-[o]-[x]-.___@ من كيرو : وحشتونى اوى كل عام وانتم بخير     علاءخليل من قرية كفر الشيخ ابراهيم / قويسنا / منوفيه : عاملين ايه واااااااااااااااااااااااحشني اوووووووي يااااااااااااارب تكونوا بألف خير محتاج حد يدعيلي دعوة طيبه من قلبه الطيب بجد هكووووووووووون سعيد جدا     ابراهيم لطفى من شبرا : منورين يا احلى ناس     ابراهيم لطفى من رساله مرسله من القلب الى أطيب واجمل وارق القلوب رسالة شكر وتقدير واحترام وحب واخواه الى اعضاء منتديات كريزى مان : رساله مرسله من القلب الى أطيب واجمل وارق القلوب رسالة شكر وتقدير واحترام وحب واخواه الى اعضاء منتديات كريزى مان     خالد حجازى من المنصورة :     علاءخليل من المنوفيه : انا علاء خليل يسعدني ويشرفني ان اتعرف بيكم     lamie200 من من هنا : سامو عليكو وحشتوني جدا جدا جدا اد حمية العيد بجد كل المنتدي وحشني اوووي صحابي واخواتي طمنوني عليكو وتحياتي يالوشا     العجمى من اسكندرية : أحباب قلبى أعضاء ومشرفين ومراقبين الحمد لله أنكم بخير وسعادة منورين الدنيا كلها     *gogo* من من المنتدي : احم احم سالخيييير بقا وحشتووووني خالص خالص يعني والله يارب تكونو بخير لا يا عبدو لوشا شايلني ف عيونوو والله واصلا ميقدرش يزعلني     حظوو من الشرقيه : ازيكم ياجماعه وحشتونى اوووى والله ياترى فى حد هنا لسه من الناس اللى اعرفها     Mr H!MA من المنصوره : الله ينور يا رجاله عالشغل الجديد الجامد والله بالتوفيق يالوشا ومن نجاح لنجاح ف احلى منتدى     علاءخليل من قويسنا _ منوفيه : وحشتوووووومي اوووووي والله    

ليــه ؟!

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

افتراضي ليــه ؟!
ليه ... ؟؟

كل الايام الحلوة بتفوت وما بيفضلش منها غير ذكرى
فى دماغنا بتموت .. ؟؟

ليه .. ؟؟

بنحب دايما نعذب فى نفسنا فى الوق اللى اودامنا فيه
الحاجه اللى تسعدنا .. ؟؟

ليه .. ؟؟

بنكون عارفين ايه اللى يضرنا وبرده نصمم اننا نعمله ... ؟؟

ليه .. ؟؟

كل اللى نفسنا فيه مبنقدرش نحققه .. ؟؟

ليه .. ؟؟

الحاجه اللى احنا بنحبها لما بتكون اودامنا منفكرش فيها
ولما تبعد عنا نندم عليها .. ؟؟

ليه .. ؟؟

لما بنكون عايزين نعمل خير , ويصادفنا شر نسيب الخير ونحب
الشر .. ؟؟

ليه .. ؟؟

بنصرف فلوسنا فى حاجات كتير ملهاش لازمه من غير تفكير
ولما نشوف شخص محتاج بنفكر كتير اوى قبل ما نساعده .. ؟؟

ليه .. ؟؟

الصراحه دايما بتزعلنا .. ؟؟

ليه .. ؟؟

الانسان بيكدب وبخدع وبينافق عشان مصلحته وعنده استعداد انه يضر انسان تانى
من غير اى ذنب .. ؟؟

ليه .. ؟؟
انا كاتبه الكلام ده .. ؟؟

مغلق للتعديلات
ليه .. ؟؟

الحاجه اللى احنا بنحبها لما بتكون اودامنا منفكرش فيها
ولما تبعد عنا نندم عليها .. ؟؟

انا اخترت الكوبليه ده عشان فعلا هو ده الي كلنا بنمر بيه في حياتنا
ميرسي جدا يا شعنونه علي الموضوع الجميل

مشكورررررررررررررررررة من (الساحر *العاشق)
بسم اللة الرحمن الرحيم

** اهانى الجميع بحلول شهر رمضان **

*************************************************8

نورتوا الموضوع بمروركم الاكثر من رائع

وان شاء الله اكون افدتكم

شكرا لكمـــ
مغلق للتعديلات
ليه ... ؟؟

كل الايام الحلوة بتفوت وما بيفضلش منها غير ذكرى
فى دماغنا بتموت .. ؟؟

جميل اوى يا شعنونه عاجبتنى اوى الابيات تقبلى مرورى

ليه .. ؟؟