منتدي كريزى مان > >
اعلان مسابقه ( شوارع بلدى في رمضان ) ستبدء يوم 1 رمضان . . . يلا اشترك بسرعه (( ارجو التثبيت ))
الملاحظات
الإهداءات
Mekook من ♡ : يارحمان اشفي جميع مرضى المسلمين     فتاة كريزي مان من منتدى تفسير الاحلام : فين عسولة بقة ضاعت ولا هي فين     عبدالجوادعلي من مصر : جوجو كلنا شايلينك في عيونا لوشا عيونه هتشيل ايه والا ايه خليكي في عنيا انا احسن هههههههههههههههخهخ مساء الورد     العجمى من من على صخرتى بشاطئ العجمى : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته منورين الدنيا كلهايااجمل أعضاء     Mekook من ♡ : اللهم يسر أمرنا وارزقنا ماتمنينا واجعل التوفيق في طريقنا ، لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين ، اللهم صلِّ على محمد وعلى آل محمد     Angel of love من اسكندريه : وحشتووووووووووووووووونى جدا     Ana Crazy Ento Malko من هنا : ياااااه عبد الصمد انتو لسسسسه عايشين     فتاة كريزي مان من قسم الاحلام : هيك مللنا مفيش عسوله ثاني ...     Mekook من السعودية : اللهم صلِّ وسلم على نبينا محمد     sosololomohamed من السعوديه : اين الاخت عسوله     @___.-[f]-[o]-[x]-.___@ من كيرو : وحشتونى اوى كل عام وانتم بخير     علاءخليل من قرية كفر الشيخ ابراهيم / قويسنا / منوفيه : عاملين ايه واااااااااااااااااااااااحشني اوووووووي يااااااااااااارب تكونوا بألف خير محتاج حد يدعيلي دعوة طيبه من قلبه الطيب بجد هكووووووووووون سعيد جدا     ابراهيم لطفى من شبرا : منورين يا احلى ناس     ابراهيم لطفى من رساله مرسله من القلب الى أطيب واجمل وارق القلوب رسالة شكر وتقدير واحترام وحب واخواه الى اعضاء منتديات كريزى مان : رساله مرسله من القلب الى أطيب واجمل وارق القلوب رسالة شكر وتقدير واحترام وحب واخواه الى اعضاء منتديات كريزى مان     خالد حجازى من المنصورة :     علاءخليل من المنوفيه : انا علاء خليل يسعدني ويشرفني ان اتعرف بيكم     lamie200 من من هنا : سامو عليكو وحشتوني جدا جدا جدا اد حمية العيد بجد كل المنتدي وحشني اوووي صحابي واخواتي طمنوني عليكو وتحياتي يالوشا     العجمى من اسكندرية : أحباب قلبى أعضاء ومشرفين ومراقبين الحمد لله أنكم بخير وسعادة منورين الدنيا كلها     *gogo* من من المنتدي : احم احم سالخيييير بقا وحشتووووني خالص خالص يعني والله يارب تكونو بخير لا يا عبدو لوشا شايلني ف عيونوو والله واصلا ميقدرش يزعلني     حظوو من الشرقيه : ازيكم ياجماعه وحشتونى اوووى والله ياترى فى حد هنا لسه من الناس اللى اعرفها    

اعلان مسابقه ( شوارع بلدى في رمضان ) ستبدء يوم 1 رمضان . . . يلا اشترك بسرعه (( ارجو التثبيت ))

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

New اعلان مسابقه ( شوارع بلدى في رمضان ) ستبدء يوم 1 رمضان . . . يلا اشترك بسرعه (( ارجو التثبيت ))
اعلان مسابقه شوارع بلدى رمضان ستبدء يوم رمضان يلا اشترك

ازيكم يا اجمل اعضاء و احلى اخوات و اوفي اصدقاء

يلا بقي نسيب الافلام و الاغانى و مواضيع الحزب و الكلام الفاضي ده

عاوزين ندخل في الجو الرمضانى الجو اللى بنعيش فيه شهر واحد في السنه

الشهر اللى الكل بيستناه علشان يشم احلى هواء نقي من غير اى سيئات ولا معاصمي

متيجو تجيب كل ده هنا في المنتدى

ازاى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اقولكم ازاى

وانت خارج او وانتى خارجه في رمضان خد معاك الكميرا وصور كل الاماكن اللى انت شايفها جميله و اكتب عنها عيش دور الصحفي بس لجمال بلدك

كل واحد فينا شايف ان بلده اجمل بلد . . . يلا بقي كل واحد فينا يجيب المناظر الجميله اللى في بلده و يشرحها و ندخل مسابقه مع بعض مسابقه شريفه و جميله

الكلام ده للولد و للبنت للراجل و للست للكبير و للصغير يلا نعيش مع بعض الجو الرمضانى في اى مكان في العالم

طبعا هنا الاعلان عن المسابقه يعنى مش هو ده مكان المسابقه
صفحه المسابقه هتبقى فى الاقسام الجديدة باذن الله هتنزل يوم 1 رمضان هتنزل و فيها اسماء الاعضاء اللى هيشتركو معايا من هنا

المطلوب :-

انك تصور جمال بلدك و جمال شوارع بلدك في رمضان
و بناء على الصور اللى انت صورتها تشرح كل حاجه متعلقه بالصوره اللى انت صورتها

حتى لو هتاخد 10 صفح براحتك بس ياريت لما تنزل صورك نزلها عادى ولو حسيت ان موضوعك كبير قسمه و اكتب في اخر الموضوع المتقسم كلمه ( يتبع )

ولو في حد عاوز يرفع مشاركته و شاف اللى قبله كاتب كلمه يتبع في اخر الموضوع رجاء منه انه مينزلش موضوعه الا لما اللى قبله يخلص و يكتب اى كلمه بتدل على انه خلص مشاركة

((((( كل واحد هيشترك يقول هو من اى بلد او محافظه )))))

ياريت يبقي الموضوع بنظام اى سؤال او اى استفسار يكون هنا في الاعلان و نسيب موضوع المسابقه للمتسابقين علشان يبقي الموضوع بالتدريج
والحكام هما المشرفين او الاعضاء
لسه هنشوف الحكايه دى

كل متسابق ايكتب مشاركته و يرفع صوره هنا مش في المسابقه وبعد كده المشرفين هينقلوها في المسابقه

ايه بتقول ايه ياللى هناك
بتقول ليه منكتبش مشاركتنا في المسابقه على على طول

اقولك ليه ياباشا . . . علشان المسابقه هتبقي مقفوله من المشرفين علشان يخلوها مترتبه تبقي كل المشاركات ورا بعد مفيش حد يقول رد و يفرق بينهم وبعد مكل المتسابقين يخلصو ويتم نقل كل المشاركات هتتفتح المسابقه للاعضاء يدخلووو و يرشحوو مين اجمل بلد و اجمل شرح وبمعنى اصح احسن صحفي

متهيقلى كده كله عرف و فهم ايه اللى هيحصل و المطلوب منه

يلا بالتوفيق للجميع

عاوز اقول حاجه تانيه بعيده عن الموضوع خالص و بعيده عن المسابقه

عاوز اقول انى كنت برتب للمسابقه دى بقالى حوالى اسبوع والله

و مخى من كتر التفكير كان هيتشل من الافكار و الاساليب اللى مش عارفها

لدرجة انى كنت بسال علاء ((LOSHA)) كل شوية اقولة هتعمل الاقسام الجديدة

امتى كانت عملها مفلجأة للجميع علشان احط الموضع دة بس بجد انا قررت انى

احطة هنا وطبعا مكان المسابقة زى مقولنا هيبقى فى الاقسام الجديدة

لو في اى حاجه من اى عضو عاوز يضيفها في المسابقه ياريت يقول مع مشاركة في المسابقه

و كل عضو عاوز يشترك يكتب كلمه ( I Accept ) في الاول و يكتب اقتراحه بعد كده

وشكرا ليكم جدا جدا

ويلا كام واحد هيشترك ؟

وياريت من الكل و هما بيرفعووو مشاركاتهم يهتمووو بالالوان و الرموز و النظام و جمال يعنى من الاخر تحاول انك تحلى مشاركتك و ده هيبقي برضوووو من عوامل نجاحك
يعنى لما يجى عضو و يقراء كلامك و يشوف صوره و يلاقي انك مقسم الالوان و عامل رموز و فواصل اكيد هيستريلك و هو بيقراء مشاركتك

لكن لما واحد يكتب كده مش هتبقي زى اللى كاتب بالالوان

صح ولا انا كلامى غلط بالتوفيق للجميع انشاء الله

اما عن الجوائز فااتمنى الادارة تحطلنا جوائز حلوة وقيمة

لى الفائزين

بالمركز الاول والتانى

لجنة التحكيم

مكونه من 4 افراد

طبعا انا هكون من لجنة التحكيم دة بعد اذنكم طبعا وكدة يبقى انا عايز معايا كمان 1 مشرف 2 اعضاء وسيتم اختيارهم واخبارهم بواسطة الرسائل الخاصة او ممكن تكون استفتاء لسه مش عارف زى ميعجبكم اية رايكم ؟
والاحسن يكون مشرف ومشرفة وعضو وعضوة

لجنة التحكيم

1- MR_Mido

2- فااااااااااارس الرومانسية

3- asmaa

4- شعنونة

ملحوظة على المتسابقين الالتزام بالقوانين و الشروط و اى متسابق سوف يتخلف عن ذالك
سوف يلغى فورا مشاركته و اسمه
وهذا الامر ليس بتهديد ولكنه لاحترام المسابقه و المتسابقين

برجاء من المتسابقين اعادة قراءة الاعلان لانه يتغير من القوانين و توضيح للطلبات

جميلة يا مصر

الله عليكي يا مصر لما يملاكي جو رمضان

تلاقي الشوارع كلها بشر وبتلحق تروح قبل ما المغرب يأذن

قبل الفطار نلاقي البمب والصواريخ

" رغم انهم ممنوعين "

تلاقي الاطفال دايره في الشوارع بالفوانيس

يتبع

التعديل الأخير تم بواسطة MR_Mido ; 08-31-2008 الساعة 11:53 PM
45
ملحوظة :-
وكمان المسابقه عاوزه صور و شرح مش شرح بس ولا صور بس

والافضل انك متجبش صور من النت حاول انك انت اللى تنزل الشارع و تصور بنفسك

مش ممكن بمجهودك انت اللى تكسب

المتسابقيين حتى الان

1- السماحى

2- dark angel

3- ramy

4- [فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد

5- biro

6- قلب الاحزان

7- [فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد

8- الملاك الحارس

9-[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد

10- قرب كمان

11- Elsaher

12- hon2077

كدة عندنا 12 مشترك

لجنة التحكيم

1- MR_Mido

2- فااااااااااارس الرومانسية

3- asmaa

4- شعنونة

شكرا للادارة الغالية للمساعدة

دلوقتى هنقلكم الجؤائز هتبقى

اية ولا بلاش خليها مفاجأة

عايزين تعرفوم خلاص هعرفكوم

على العموم الجؤائز عبرة عن اوسمة

وحاجات تانية حلوة هتعجبكم

مش هعرف اقول اكتر من كدة

وياريت لجنة التحكيم كلها تستعد وانا هبعتلك رسائل فية الى انا عاوز اقولة
التعديل الأخير تم بواسطة MR_Mido ; 09-08-2008 الساعة 05:31 AMسبب آخر : اضافت اسماء المشتركين
ابراهيم السماحى
تلا منوفية
انا معاك يا صاحبى
i accept
وابصم بالعشرة
هههههههههههه:014nsfd5n2:
[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد
[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد
(أنها مجرد بداية)
مصر قالت انحيازي عمره ماكان لانتهازي - مستحيل هقبل تعازي في الشهيد رغم اعتزازي إلا
من بعد الحساب
معاااااك يا مستر
i accpet
تقبلها نقدا ولا بشيكااااات؟
الاسم:محمد
المدينة:بورسعيد

كدة 2 مشتركين

شكرا على مروركم
فين الباقى
احنا معكم لحد يوم 1 رمضان وهينقفل الباب الاشتراك
وتبدا المسابقة
الفكرة حلوة مستر ميدو
شكرا على مجهودك
وشكرا للمشتركين السماحى ودارك انجيل وربنا يوفقكم يارب
ورمضان كريم

الفكرة حلوة مستر ميدو
شكرا على مجهودك
وشكرا للمشتركين السماحى ودارك انجيل وربنا يوفقكم يارب
ورمضان كريم
شكرا على مرورك يا ضى ؟

مشتركتيش لية يا ضى ؟

او حتى ترشحى نفسك انك تكونى من لجنة لتحكيم ؟
شكرا ميدو على المتابعة والرد
وبصراحة انا اقلق من انى اكون فى لجنة التحكيم حتى لا اظلم اى احد ولانى من وجهة نظرى ان اى احد حيعمل اى مجهود ولو قليل فهو فى نظرى فائز
وبالنسبة للاشتراك افضل من له هواية التصوير ومن يعرف الشوارع الرمضانية كويس انه يشارك بها
شكرا مستر ميدو وربنا يوفق الجميع باذن الله