منتدي كريزى مان > >
لقاءات وذكريات رمضانية مع نجوم كريزى مانمراقب عام-" ضى القمر"
الملاحظات
الإهداءات
عبدالجوادعلي من مصر : جوجو كلنا شايلينك في عيونا لوشا عيونه هتشيل ايه والا ايه خليكي في عنيا انا احسن هههههههههههههههخهخ مساء الورد     العجمى من من على صخرتى بشاطئ العجمى : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته منورين الدنيا كلهايااجمل أعضاء     Mekook من ♡ : اللهم يسر أمرنا وارزقنا ماتمنينا واجعل التوفيق في طريقنا ، لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين ، اللهم صلِّ على محمد وعلى آل محمد     Angel of love من اسكندريه : وحشتووووووووووووووووونى جدا     Ana Crazy Ento Malko من هنا : ياااااه عبد الصمد انتو لسسسسه عايشين     فتاة كريزي مان من قسم الاحلام : هيك مللنا مفيش عسوله ثاني ...     Mekook من السعودية : اللهم صلِّ وسلم على نبينا محمد     sosololomohamed من السعوديه : اين الاخت عسوله     @___.-[f]-[o]-[x]-.___@ من كيرو : وحشتونى اوى كل عام وانتم بخير     علاءخليل من قرية كفر الشيخ ابراهيم / قويسنا / منوفيه : عاملين ايه واااااااااااااااااااااااحشني اوووووووي يااااااااااااارب تكونوا بألف خير محتاج حد يدعيلي دعوة طيبه من قلبه الطيب بجد هكووووووووووون سعيد جدا     ابراهيم لطفى من شبرا : منورين يا احلى ناس     ابراهيم لطفى من رساله مرسله من القلب الى أطيب واجمل وارق القلوب رسالة شكر وتقدير واحترام وحب واخواه الى اعضاء منتديات كريزى مان : رساله مرسله من القلب الى أطيب واجمل وارق القلوب رسالة شكر وتقدير واحترام وحب واخواه الى اعضاء منتديات كريزى مان     خالد حجازى من المنصورة :     علاءخليل من المنوفيه : انا علاء خليل يسعدني ويشرفني ان اتعرف بيكم     lamie200 من من هنا : سامو عليكو وحشتوني جدا جدا جدا اد حمية العيد بجد كل المنتدي وحشني اوووي صحابي واخواتي طمنوني عليكو وتحياتي يالوشا     العجمى من اسكندرية : أحباب قلبى أعضاء ومشرفين ومراقبين الحمد لله أنكم بخير وسعادة منورين الدنيا كلها     *gogo* من من المنتدي : احم احم سالخيييير بقا وحشتووووني خالص خالص يعني والله يارب تكونو بخير لا يا عبدو لوشا شايلني ف عيونوو والله واصلا ميقدرش يزعلني     حظوو من الشرقيه : ازيكم ياجماعه وحشتونى اوووى والله ياترى فى حد هنا لسه من الناس اللى اعرفها     Mr H!MA من المنصوره : الله ينور يا رجاله عالشغل الجديد الجامد والله بالتوفيق يالوشا ومن نجاح لنجاح ف احلى منتدى     علاءخليل من قويسنا _ منوفيه : وحشتوووووومي اوووووي والله    

لقاءات وذكريات رمضانية مع نجوم كريزى مانمراقب عام-" ضى القمر"

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

جزاكم الله كل خير الملاك والقطة على المتابعة الجميلة

[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد

بسم الله الرحمن الرحيم

انا اسف جدا جدا على التاخير

وشكرا ليكي ضي على اختيارك لية

اولا : رمضان مبارك وكل سنة وانت طيب يا نجم كريزى مان

وانتي طيبة يا نجمة المنتدي بجد

1- رمضان شهر الصوم ...متى بدأت الصوم ؟؟

بدات الصوم فى الصف التاني الابتدائي

2- رمضان شهر القرءان ..فما هو برنامجك اليومى فى قراءة القرءان الكريم وهل ختمته من قبل ؟؟

الحمد للة رب العالمين بقراء قران قبل الفجر وقبل كل صلاة . والحمد للة ختمت القران 5 سنوات متواصلة

3- رمضان شهر القيام .. هل تواظب على قيام الليل فى رمضان ام متقطع مش مواظب ؟؟

بصراحة متقطع ومش مواضب وان شاء الله ها واضب وهلتزم

4- أجمل ذكرى فى رمضان مرت عليك بحياتك ؟؟

كانت من 3 سنين كان فية ست كبيرة مش عندنا من البلد وكانت مش لاقية مسكن ليها وكان رمضان برد اوى فا اخدتها وروحتها عندنا والحمد للة جبنلها شقة ساكنة فيها تابعا لينا وكل كام يوم بمر علية اطمن عليها وهي بتحبني اوى اوى وانا حبيتها اوى

5- تكثر أعمال الخير فى رمضان ..فما هو أكثر عمل قمت به وكنت سعيد بهذا العمل ؟؟

هو العمل الى انا حكيت علية فى السوال الى فات

6- موقف صعب تعرضت له فى رمضان وكيف كان تصرفك ؟؟

وافات اخوية الكبير كان موقف صعب جدا جدا جدا علية وربنا سترها عليا وكانت فترة حزن وعدت والحمد للة

7- ما أهم السلبيات من وجهة نظرك الموجودة فى رمضان هذه الايام وكيف يمكن التغلب عليها ؟؟

كثر الظلم والفساد والحقد والسب ومحدش بيعمل حساب للايام الكبيرة دى . وعلشان نتغلب على كل دة . مفيش غير ربنا هو الى يغير ويهدي امين يارب

8- ما هو مشربك المفضل فى رمضان وما اشهى المأكولات بالنسبة اليك ؟؟

بصراحة بحب السمك اوى اوى بكل اصنافو . وشربي المفضل عصير المناجو . والتمر

وأخيرا كلمة توجهها لضى القمر

احب اقولك ربنا يخليك ليا ولى المنتدي كله ويارب ديما جمعانا فى الخير يا ضي وديما مجتهدة فى حب الله . وانتي انسانة وقورة ومحترمة وتستهلي كل خير

وكل سنة وانتي طيبة

رمضان مبارك وكل سنة وانت طيب

وانتي بالف خير وسلامة

لمعرفة احدث اخبار النجوم واحدث الافراح للفنانين

[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد

لمعرفة اخر اخبار الجريمة والحوادث والفضايح

لمعرفة اخبار التعليم ومعرفة النتائج لجميع المراحل حصريا

لمعرفة اجدد اخبار الرياضة والاهداف وتغطية فريدة وحصريا

انتبة انتا مراقب من قبل الادارة

حمد لله على السلامة سيف

ما شاء الله عليك بدات الصيام فى سن مناسب جدا

والبقاء لله فى وفاة اخوك الكبير وكن دائم الدعاء له وربنا ينور قبره ويرحمه برحمته

ربنا يكرمك على مساعدة السيدة العجوز ويكثر من امثالك فخير الناس انفعهم للناس وربنا يبارك فيك وفى اهلك اجمعين

نورت الموضوع سيف

رمضان مبارك عليك وعلينا وعلى كل المسلمين

كل سنة وانت طيب

والف شكر لكلامك الطيب عنى وربنا يكرمك ويسعدك بالدارين

اجاباتك جميله يا سيف

ربنا يباركلك يارب ويجازيك كل خير

وكل سنه وانت طيب

وكل سنه وانتي طيبه يا ضي يا قمر

هعيش ع القد .. راضيه ومش زعلانه
مادام مع بعض .. هكون اسعد انسانه .. ف الدنيا اتخلقت
ف عز البرد انت اللى بتحمينى .. ف وقت الجد كان لازم تلاقينى
وانا هديلك عينى .. وده انسب وقت
وشوف انا واقفه جنبك مش همل .. ليك برد جزء ع الاقل
ياه ده انا بردو قلب وروح ودم .. وياما عنى شلت هم ..
وعايشه بيك

اجابتك جميله جدا ياسيف

ربنا يبارك فيك ويحميك وربنا يرحم اخوك ويجعل مسواه الجنه يارب

وربنا يجزيك كل خير

شكرا ليكى ياضى ربنا يحميكى ياقمر
ليـسَ لـديّ هوآيـةُ العَـزفْ ،
لكـنّي كُـلّما نَطـقتُ بــ { اسْـمكِ} ..
سَـمِعتُ أجـمَلَ الألحـانْ ♫♫
جزاكى الله كل خير دودو

ربنا يحميكى ياقمر

شكرا على متابعتك الجميلة

حنختار مشرفة جميلة

نشيطة

مجتهدة

رائعة فى كل الاقسام

مواضيعها جميلة

ردودها جميلة

خفيفة كالفراشة ورقيقة كالنسمة

معانا المشرفة الجميلة

كول جيرل

كل سنة اونتى طيبة ياقمر

رمضان مبارك

Eh S(17)

حنختار مشرفة جميلة

نشيطة

مجتهدة

رائعة فى كل الاقسام

مواضيعها جميلة

ردودها جميلة

خفيفة كالفراشة ورقيقة كالنسمة

معانا المشرفة الجميلة

كول جيرل

كل سنة اونتى طيبة ياقمر

رمضان مبارك

كلك زوووء حبيبة البي ضى

ربنا يكرمك لاختيارك ليا ياعسل

بارك الله فيكي

nebghik ya Ma7nti malgré tous

Love U My Rose
Eh S(17)

اولا : رمضان مبارك وكل سنة وانت طيب يا نجم كريزى مان
وانتو طيبين يارب

1- رمضان شهر الصوم ...متى بدأت الصوم ؟؟
بدات الصوم بالمرحلة الابتدائية كنت صوم من 27 لى 28 وعشرين يوم

2- رمضان شهر القرءان ..فما هو برنامجك اليومى فى قراءة القرءان الكريم وهل ختمته من قبل ؟؟
اقراء جزءا من القران بعد وقبل كل صلاة ولما اكون فاضية
ايوة ختمتو وربنا يتقبل منا يارب

3- رمضان شهر القيام .. هل تواظب على قيام الليل فى رمضان ام متقطع مش مواظب ؟؟
ايوة الحمد لله وربنا يتقبل منا

4- أجمل ذكرى فى رمضان مرت عليك بحياتك ؟؟
اجمل ذكرى مرة في ليلة السابع والعشرين في ليلة القدر اجتمعت كل الاسرة عندنا وفطرنا مع بعض
ولما لحق وقت الصلاة صلينا كلنا مع بعض بردوو فكان مشهد جميل اوي انو كل العيلة بتصلي مع بعضيها فابتسمت انا وقلت سبحان الله

5- تكثر أعمال الخير فى رمضان ..فما هو أكثر عمل قمت به وكنت سعيد بهذا العمل ؟؟
بصراحة احنا عندنا جيران ماتت امهم ربنا يرحمها وهما لسا صغار

قمت جبتهم عندنا وخليتهم يفطرو معانا وشفت البسمة عل وشهم وبصراحة فرحت كتير من الموفق ده

6- موقف صعب تعرضت له فى رمضان وكيف كان تصرفك ؟؟
بصراحة بتزكر انو كانت ليا رفيقة غليظة شوي وبتدور على خناقات
ومرة بيوم من الشهر الفضيل اجت لعندي وشكلها كانت هتعمل خناقة برمضان
وبلشت تسب وانا دمي صار يغلي مش عاوزه سب ولا اشتم برمضان
فقلتلها ربنا يهديكي وطنشتها والحمد لله ماصار شيئ

7- ما أهم السلبيات من وجهة نظرك الموجودة فى رمضان هذه الايام وكيف يمكن التغلب عليها ؟؟
برايي في الايام دي اغلب الناس صارو ميعرفوش المعنى الحقيقي لرمضان
ورمضان صار بالنسبالهم سهر ومسلسلات واغاني
وانا النقطة دي مبحبهاش خاص وانصح كل اللي بعيملو كده
يحاولو يقضو وقتهم اكتر في التقرب لله عزوجل
عشان هوه اعظم فرصه فرصة العمر انو نعتق رقابنا من النار
وياريت كلنا نغتنمها

8- ما هو مشربك المفضل فى رمضان وما اشهى المأكولات بالنسبة اليك ؟؟
بحب كل العصائر بس بالاخص عصير نقاوس "نوع من العصائر في الجزائر''لذيذ اوى

وأخيرا كلمة توجهها لضى القمر
الف شكر ليكي على مجهوداتك الاكثر من رائعة في الموضوع الجميل ده
وتسلم افكارك واقتراحاتك الحلوة
ربنا يبارك فيكي ويسدد خطاكي ويونولك اللي ببالك يارب
ورمضان مبارك عليكي وكل سنة وانتي طيبة
واحلى باقة ورد للجميلة ضى القمر

nebghik ya Ma7nti malgré tous

Love U My Rose

شكرا يا كول على سرعة الاستجابة

رمضان مبارك ليكى ياقمر

جميل قوى تجمع الاسرة لتناول الفطور والصلاة فى جماعة ربنا يحميكم جميعا ويبارك لكم فى اعمالكم ويتقبلها منكم قبول حسن

اسعدنى جدا كلامك عن اطفال الجارة المتوفاه وربنا يحلى كل ايامكم ويثقل موتزينكم

بالنسبة للعصير يا قمر طبعا انا مش عرفته بس مطلوب منك يا ست الكل وصف تفصيلى له فى قسم المطبخ باذن الله

الف شكر على باقة الورد يا احلى وردة بالمنتدى

رمضان مبارك

كل سنة وانتى طيبة