منتدي كريزى مان > >
لقاءات وذكريات رمضانية مع نجوم كريزى مانمراقب عام-" ضى القمر"
الملاحظات
الإهداءات
عبدالجوادعلي من مصر : جوجو كلنا شايلينك في عيونا لوشا عيونه هتشيل ايه والا ايه خليكي في عنيا انا احسن هههههههههههههههخهخ مساء الورد     العجمى من من على صخرتى بشاطئ العجمى : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته منورين الدنيا كلهايااجمل أعضاء     Mekook من ♡ : اللهم يسر أمرنا وارزقنا ماتمنينا واجعل التوفيق في طريقنا ، لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين ، اللهم صلِّ على محمد وعلى آل محمد     Angel of love من اسكندريه : وحشتووووووووووووووووونى جدا     Ana Crazy Ento Malko من هنا : ياااااه عبد الصمد انتو لسسسسه عايشين     فتاة كريزي مان من قسم الاحلام : هيك مللنا مفيش عسوله ثاني ...     Mekook من السعودية : اللهم صلِّ وسلم على نبينا محمد     sosololomohamed من السعوديه : اين الاخت عسوله     @___.-[f]-[o]-[x]-.___@ من كيرو : وحشتونى اوى كل عام وانتم بخير     علاءخليل من قرية كفر الشيخ ابراهيم / قويسنا / منوفيه : عاملين ايه واااااااااااااااااااااااحشني اوووووووي يااااااااااااارب تكونوا بألف خير محتاج حد يدعيلي دعوة طيبه من قلبه الطيب بجد هكووووووووووون سعيد جدا     ابراهيم لطفى من شبرا : منورين يا احلى ناس     ابراهيم لطفى من رساله مرسله من القلب الى أطيب واجمل وارق القلوب رسالة شكر وتقدير واحترام وحب واخواه الى اعضاء منتديات كريزى مان : رساله مرسله من القلب الى أطيب واجمل وارق القلوب رسالة شكر وتقدير واحترام وحب واخواه الى اعضاء منتديات كريزى مان     خالد حجازى من المنصورة :     علاءخليل من المنوفيه : انا علاء خليل يسعدني ويشرفني ان اتعرف بيكم     lamie200 من من هنا : سامو عليكو وحشتوني جدا جدا جدا اد حمية العيد بجد كل المنتدي وحشني اوووي صحابي واخواتي طمنوني عليكو وتحياتي يالوشا     العجمى من اسكندرية : أحباب قلبى أعضاء ومشرفين ومراقبين الحمد لله أنكم بخير وسعادة منورين الدنيا كلها     *gogo* من من المنتدي : احم احم سالخيييير بقا وحشتووووني خالص خالص يعني والله يارب تكونو بخير لا يا عبدو لوشا شايلني ف عيونوو والله واصلا ميقدرش يزعلني     حظوو من الشرقيه : ازيكم ياجماعه وحشتونى اوووى والله ياترى فى حد هنا لسه من الناس اللى اعرفها     Mr H!MA من المنصوره : الله ينور يا رجاله عالشغل الجديد الجامد والله بالتوفيق يالوشا ومن نجاح لنجاح ف احلى منتدى     علاءخليل من قويسنا _ منوفيه : وحشتوووووومي اوووووي والله    

لقاءات وذكريات رمضانية مع نجوم كريزى مانمراقب عام-" ضى القمر"

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

اجابات روعه يا ميدوو ربنا يوفقك يارب

وفعلا السلبيات كترت اوي

موضوع اكتر من رائع يا ضي بجد تسلم الايادي حبيبتي

في انتظار مشرفنا الحبيب بيسوو....

ليس غروراً....
لكنني على يقين أن في قلبي صفاء لن تجدوه في قلوب البشر....
و في عيوني سحر لا يُفسّر......
و في ابتسامتي براءة ...
و في تصرفي لباقة....
...فاحذر على شخصك مني يا أنت...
فـ أنـــــا و أعوذ من الأنا.....
و لكن أنا مناك و دنياك ...
أنا من ستبكيها....
فاحذرني يا هذا....
لن يكون وصولك لي سهلاً أبداً....

تسلم يا ميدو على الاجابات الحلوه دي

وربنا يتقبل منك صيا مك ومساعدتك للناس

وفعلا السلبيات اللي قلتها كترت اوي عن كل سنه والله

وكل سنه وانت طيب وبخير دايما

ربنا يخليكي يا جنه ويباركلك يااااارب بجد وجودك معايا هنا اسعدني والله

وردك جميل اوي وكله زوق ربنا يخليكي يارب حقيقي نورتيني

EVRY ONE LISTEN TO ME

!!! THIS IS ME ..... I'ME FREEEEEEE

عذرا "نيوتن" : القاهره هي التي تجذبنا

عذرا "ديكارت" : أنا مصري إذاً أنا موجود

عذراً" أديسون": مصر هي مصباح العالم

عذرا "ايها الصباح":مصر هي اشراقتي

عذراً "أفلاطون"القاهره هي المدينة الفاضلة

عذراً "روما" : كل الطرق تؤدي إلى مصر

عذراً "جولييت" :مصــر هي حبيبتي وستبقى الى الابد♥♥
اجاباتك جميله اوى يا ميدو
وربنا يجعلك من المحسنين دايما
عجبنى اوى الموقف اللى عملته مع الراجل ده
وبستغرب منه والله يعنى حتى فى رمضان بيقبلوا المال الحرام
ربنا يهدى يا ميدو
وكل سنه وانت طيب
تسلمى ضى القمر على المجهود والموضوع الجميل
كل سنه وانتى طيبه يا قمرايه

متستغربيش ولا حاجة يانبض دا الطبيعي بتاع الناس طول مهو مفيش ايمان او حساب للأخرة

وربنا يهدينا ويهديهم جميعا يارب وشكرا اوي لوجودك يا اجمل نبض ف الدنيا كلها ومش هقولك نبض الاحزان انتي نبض الحياة

وربنا يهنيكي ويحميكي وينور طريقك اللهم امييييين

نورتيني ياقمر

EVRY ONE LISTEN TO ME

كل سنة وانت طيب ميدو

رمضان مبارك عليك

كثير من الناس للاسف تضطر تخلص بورقها بالطريقة اللى حضرتك حكيت عليها وربنا يحفظنا من شرور انفسنا

سؤالى عن فعل الخير يا ميدو حتى يتنافس المتنافسون بمعنى انك ممكن تعمل عمل خير يكون سهل ومتاح بالنسبة لى فاقلدك وهو المطلوب من هذا السؤال والله اعلم بالنوايا وربنا يوفق الجميع

ربنا يتقبل منك صيامك وقيامك وقعودك وسجودك وصالح اعمالك

الف شكر ميدو

كل سنة وانت طيب

وانتي طيبة ياضي ياقمر والله انا فاهم قصدك اية بصي انا كل الموضوع ان احنا بنعمل شنط كدا وبوديها للجامع

ومن وانا طفل والله كنت لازم اعمل حاجة للجامع يعني مثلا ع دخول الدراسة كنت بحوش انا واتنين من اصحابي

من مصروفنا والله ونجيب حاجات ولاوزم مدرسية للأطفال الغير قادرين ع كدا ويعني بروح الجامع اعمل حاجات وكدا

انا قلت بس عشان وجهت نظرك مش اكتر اللي انتي بتسألي عشانها وربنا يتقبل منا بقا ويجعله في ميزان حسناتنا

وشكرا ليكي ياضي ولاختيارك ليا ولموضوعك الجميل دا حقيقي موضوع جميل

واحنا مستنين بيسو حبيب قلبي ينورنا بأمر الله

وكل سنه وانتم طيبين

EVRY ONE LISTEN TO ME

الف شكر القطة المشمشية وجنة ونبض الاحزان وكل من يتابع الموضوع

كل سنة وانتم طيبين

الف شكر لك ميدو وربنا يهديك وينور طريقك وتكثر من عمل الخيرات انت واصحابك واهلك اجمعين

ربنا يبارك فيكم اخوتى فى الله

[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد

تسلم ايديك ضى وعلى اختيارك شخصيه جميله بيسو العسل

[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد
شكرا حماده على المتابعة

جزاك الله خير

اليوم حنختار مشرف متميز

مهذب

دمه خفيف

نشيط

مواضيعه جميلة وردوده رائعة

شهم ومحبوب من الجميع

مشرف الرعب والعفاريت ولكنه اطيب قلب

معانا المشرف المتميز جدا

أحمد بيسو

رمضان مبارك

كل سنة وانت طيب احمد

ربنا يخليكي يارب يا ضي كلك زووق يا عسل

مرسي اوىاوى يارب منحرمش منك ابدك

واسف اوى يا ضي على التأخير متأسف

كل سنه وانت طيبه يا ضي

يارب منحرمش منك ابدا

منور يا بيسو

كل سنة وانت طيب

بانتظار اجابتك على الاسئلة فى اول مشاركة

اجابات روعه يا ميدوو ربنا يوفقك يارب

وفعلا السلبيات كترت اوي

موضوع اكتر من رائع يا ضي بجد تسلم الايادي حبيبتي

في انتظار مشرفنا الحبيب بيسوو....

مرسي اوى يا عسل كلك زووق والله يا عسلـــــــــــــــــــــــ