منتدي كريزى مان > >
لقاءات وذكريات رمضانية مع نجوم كريزى مانمراقب عام-" ضى القمر"
الملاحظات
الإهداءات
عبدالجوادعلي من مصر : جوجو كلنا شايلينك في عيونا لوشا عيونه هتشيل ايه والا ايه خليكي في عنيا انا احسن هههههههههههههههخهخ مساء الورد     العجمى من من على صخرتى بشاطئ العجمى : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته منورين الدنيا كلهايااجمل أعضاء     Mekook من ♡ : اللهم يسر أمرنا وارزقنا ماتمنينا واجعل التوفيق في طريقنا ، لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين ، اللهم صلِّ على محمد وعلى آل محمد     Angel of love من اسكندريه : وحشتووووووووووووووووونى جدا     Ana Crazy Ento Malko من هنا : ياااااه عبد الصمد انتو لسسسسه عايشين     فتاة كريزي مان من قسم الاحلام : هيك مللنا مفيش عسوله ثاني ...     Mekook من السعودية : اللهم صلِّ وسلم على نبينا محمد     sosololomohamed من السعوديه : اين الاخت عسوله     @___.-[f]-[o]-[x]-.___@ من كيرو : وحشتونى اوى كل عام وانتم بخير     علاءخليل من قرية كفر الشيخ ابراهيم / قويسنا / منوفيه : عاملين ايه واااااااااااااااااااااااحشني اوووووووي يااااااااااااارب تكونوا بألف خير محتاج حد يدعيلي دعوة طيبه من قلبه الطيب بجد هكووووووووووون سعيد جدا     ابراهيم لطفى من شبرا : منورين يا احلى ناس     ابراهيم لطفى من رساله مرسله من القلب الى أطيب واجمل وارق القلوب رسالة شكر وتقدير واحترام وحب واخواه الى اعضاء منتديات كريزى مان : رساله مرسله من القلب الى أطيب واجمل وارق القلوب رسالة شكر وتقدير واحترام وحب واخواه الى اعضاء منتديات كريزى مان     خالد حجازى من المنصورة :     علاءخليل من المنوفيه : انا علاء خليل يسعدني ويشرفني ان اتعرف بيكم     lamie200 من من هنا : سامو عليكو وحشتوني جدا جدا جدا اد حمية العيد بجد كل المنتدي وحشني اوووي صحابي واخواتي طمنوني عليكو وتحياتي يالوشا     العجمى من اسكندرية : أحباب قلبى أعضاء ومشرفين ومراقبين الحمد لله أنكم بخير وسعادة منورين الدنيا كلها     *gogo* من من المنتدي : احم احم سالخيييير بقا وحشتووووني خالص خالص يعني والله يارب تكونو بخير لا يا عبدو لوشا شايلني ف عيونوو والله واصلا ميقدرش يزعلني     حظوو من الشرقيه : ازيكم ياجماعه وحشتونى اوووى والله ياترى فى حد هنا لسه من الناس اللى اعرفها     Mr H!MA من المنصوره : الله ينور يا رجاله عالشغل الجديد الجامد والله بالتوفيق يالوشا ومن نجاح لنجاح ف احلى منتدى     علاءخليل من قويسنا _ منوفيه : وحشتوووووومي اوووووي والله    

لقاءات وذكريات رمضانية مع نجوم كريزى مانمراقب عام-" ضى القمر"

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

انا جاهز ياجماعه

فين الاسئله

ربنا يخليك ياملاك

انا جاااااااااااااااهز

وحياتي خليكي مع قلب دايب فيكي
اختيار جميل يا ضي

ومنور يا حظو والله

والاسئله في اول مشاركه خالص

كل سنه وانت طيب وبخير دايما

هعيش ع القد .. راضيه ومش زعلانه
مادام مع بعض .. هكون اسعد انسانه .. ف الدنيا اتخلقت
ف عز البرد انت اللى بتحمينى .. ف وقت الجد كان لازم تلاقينى
وانا هديلك عينى .. وده انسب وقت
وشوف انا واقفه جنبك مش همل .. ليك برد جزء ع الاقل
ياه ده انا بردو قلب وروح ودم .. وياما عنى شلت هم ..
وعايشه بيك

السلام عليكم

الاسئلة فى اول مشاركة فى الموضوع حظووو

رمضان مبارك

كل سنة وانت طيب

[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد

فى انتظار اجاباتك حظوو على اول مشاركة

جزاك الله خير

[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد

السلام عليكم

لحين دخول حظووو الى المنتدى مرة تانية وان شاء الله يرجع بالسلامة

نختار مشرفة غالية عندنا قوى

طيبة

محبوبة

نشيطة

ذوق جدا وردودها رائعة

نختار القمر

المشرفة الجميلة

لاكسمى

كل سنة وانتى طيبة

رمضان مبارك

معلش اسفه جدا ع التأخير وعدم المتابعه

اجاباتك جميله جدا ياميدو وموضوع الورق والرشوه اللى انت قولت عليها دى بقت كتير اوى اوى

ولو محدش عمل كده يبقى مفيش حاجه هتمشى يلا ربنا يهدى الجميع وربنا يوفقك ياقمر ....

بيسو بجد اجابات جميله اوى ولذيذة

وبصراحه كنت شقى اوى والصواريخ بتفرقع فيك عشان تبطل تعمل كده تانى هههههههههه

ربنا يوفقك ياقمر.....

مجهود رائع ياضى ربنا يوفقك ويحميكى ياحبيبتى ...

فى انتظاااار لاكسمى ....
ليـسَ لـديّ هوآيـةُ العَـزفْ ،
لكـنّي كُـلّما نَطـقتُ بــ { اسْـمكِ} ..
سَـمِعتُ أجـمَلَ الألحـانْ ♫♫
السلام عليكم

لحين دخول حظووو الى المنتدى مرة تانية وان شاء الله يرجع بالسلامة

نختار مشرفة غالية عندنا قوى

طيبة

محبوبة

نشيطة

ذوق جدا وردودها رائعة

نختار القمر

المشرفة الجميلة

لاكسمى

كل سنة وانتى طيبة

رمضان مبارك

ربنا يجازيكى كل خير يا قمر

وميرسى على الكلام الجميل ده بس بجد انا جنبك ولا حاجه انتى الزوق والنشاط كله

وجارى الاجابه

إذا كُنت لا تقرأ إلا ما يُعجبك فقط،،فإنك إذاً لن تتعلم أبداً

1- رمضان شهر الصوم ...متى بدأت الصوم ؟؟
كنت هكمل 6سنين

2- رمضان شهر القرءان ..فما هو برنامجك اليومى فى قراءة القرءان الكريم وهل ختمته من قبل ؟؟
انا لما بخلص كل اعمال البيت مع امى بقرأ قرأن وكمان قبل السحور باخد جزء
ختمته مرتين ويارب الحق اختمه رمضان ده

3- رمضان شهر القيام .. هل تواظب على قيام الليل فى رمضان ام متقطع مش مواظب ؟؟
بصراحه متقطعه بس نفسى اواظب

4- أجمل ذكرى فى رمضان مرت عليك بحياتك ؟؟
لما جدتى بتكون معانا تكون احلى ذكرى

5- تكثر أعمال الخير فى رمضان ..فما هو أكثر عمل قمت به وكنت سعيد بهذا العمل ؟؟
انى لما بشوف حد محتاج بساعده بكون مبسوطه اوى انى ساعدت حد

6- موقف صعب تعرضت له فى رمضان وكيف كان تصرفك ؟؟

لما كنت فى الثانوى وكنت برجع من الدروس بعد الفطار بربع ساعه لان المشوار كان بعيد
7- ما أهم السلبيات من وجهة نظرك الموجودة فى رمضان هذه الايام وكيف يمكن التغلب عليها ؟؟
بصراحه يا ضى سلبيانا كثرت اوى ومنهاالرشوه بشوفها فى رمضان زى الايام العاديه واكبر سلبيه هو التليفزيون ده لوحده سلبيه كبيره ان كله يسيب طاعه ربنا ويشوف المسلسلات انا مش عارفه رمضان عباده
ولا الفرجه على المسلسلات يبقى هو ده رمضان وربنا يهدى الجميع
8- ما هو مشربك المفضل فى رمضان وما اشهى المأكولات بالنسبة اليك ؟؟
قمر الدين احسن مشروب ليا واشهى اكله المكرونة البشاميل
وميرسى تانى على اختيارك ليا يا قمر
وجزاكى الله كل خير وربنا يتقبل منا صالح اعمالنا
ويتقبل صيامنا

إذا كُنت لا تقرأ إلا ما يُعجبك فقط،،فإنك إذاً لن تتعلم أبداً
اجاباتك جميلة جدا يالاكسمى

ربنا يحميكى ياقمر ويوفقك وربنا يخليك جدتك

ويارب تكون خاتمته الشهر عليكى خير ان شاء الله وكل عام وانتى بخير
ليـسَ لـديّ هوآيـةُ العَـزفْ ،
لكـنّي كُـلّما نَطـقتُ بــ { اسْـمكِ} ..
سَـمِعتُ أجـمَلَ الألحـانْ ♫♫
ما شاء الله اجاباتك جميله اوي يا لاكسمي

وفكرتيني بالثانويه كنت كده زيك بارجع على الفطار بالظبط

وعندك حق في السلبيات اللي قلتيها

ربنا يتقبل منك ان شاء الله يا حبيبتي

هعيش ع القد .. راضيه ومش زعلانه
مادام مع بعض .. هكون اسعد انسانه .. ف الدنيا اتخلقت
ف عز البرد انت اللى بتحمينى .. ف وقت الجد كان لازم تلاقينى
وانا هديلك عينى .. وده انسب وقت
وشوف انا واقفه جنبك مش همل .. ليك برد جزء ع الاقل
ياه ده انا بردو قلب وروح ودم .. وياما عنى شلت هم ..
وعايشه بيك