منتدي كريزى مان > >
لقاءات وذكريات رمضانية مع نجوم كريزى مانمراقب عام-" ضى القمر"
الملاحظات
الإهداءات
عبدالجوادعلي من مصر : جوجو كلنا شايلينك في عيونا لوشا عيونه هتشيل ايه والا ايه خليكي في عنيا انا احسن هههههههههههههههخهخ مساء الورد     العجمى من من على صخرتى بشاطئ العجمى : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته منورين الدنيا كلهايااجمل أعضاء     Mekook من ♡ : اللهم يسر أمرنا وارزقنا ماتمنينا واجعل التوفيق في طريقنا ، لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين ، اللهم صلِّ على محمد وعلى آل محمد     Angel of love من اسكندريه : وحشتووووووووووووووووونى جدا     Ana Crazy Ento Malko من هنا : ياااااه عبد الصمد انتو لسسسسه عايشين     فتاة كريزي مان من قسم الاحلام : هيك مللنا مفيش عسوله ثاني ...     Mekook من السعودية : اللهم صلِّ وسلم على نبينا محمد     sosololomohamed من السعوديه : اين الاخت عسوله     @___.-[f]-[o]-[x]-.___@ من كيرو : وحشتونى اوى كل عام وانتم بخير     علاءخليل من قرية كفر الشيخ ابراهيم / قويسنا / منوفيه : عاملين ايه واااااااااااااااااااااااحشني اوووووووي يااااااااااااارب تكونوا بألف خير محتاج حد يدعيلي دعوة طيبه من قلبه الطيب بجد هكووووووووووون سعيد جدا     ابراهيم لطفى من شبرا : منورين يا احلى ناس     ابراهيم لطفى من رساله مرسله من القلب الى أطيب واجمل وارق القلوب رسالة شكر وتقدير واحترام وحب واخواه الى اعضاء منتديات كريزى مان : رساله مرسله من القلب الى أطيب واجمل وارق القلوب رسالة شكر وتقدير واحترام وحب واخواه الى اعضاء منتديات كريزى مان     خالد حجازى من المنصورة :     علاءخليل من المنوفيه : انا علاء خليل يسعدني ويشرفني ان اتعرف بيكم     lamie200 من من هنا : سامو عليكو وحشتوني جدا جدا جدا اد حمية العيد بجد كل المنتدي وحشني اوووي صحابي واخواتي طمنوني عليكو وتحياتي يالوشا     العجمى من اسكندرية : أحباب قلبى أعضاء ومشرفين ومراقبين الحمد لله أنكم بخير وسعادة منورين الدنيا كلها     *gogo* من من المنتدي : احم احم سالخيييير بقا وحشتووووني خالص خالص يعني والله يارب تكونو بخير لا يا عبدو لوشا شايلني ف عيونوو والله واصلا ميقدرش يزعلني     حظوو من الشرقيه : ازيكم ياجماعه وحشتونى اوووى والله ياترى فى حد هنا لسه من الناس اللى اعرفها     Mr H!MA من المنصوره : الله ينور يا رجاله عالشغل الجديد الجامد والله بالتوفيق يالوشا ومن نجاح لنجاح ف احلى منتدى     علاءخليل من قويسنا _ منوفيه : وحشتوووووومي اوووووي والله    

لقاءات وذكريات رمضانية مع نجوم كريزى مانمراقب عام-" ضى القمر"

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

الله الله الله ....... كل سنه وانتم طيبين
عبــد الرحـــــمــن & حنــــــــــــــــــان
رائع ربنا يتقبل يارب

بس فى سؤال هوا انا لو زعلان من حد ومش بكلمه من زمان

لازم اصالحه واكلمه

وهل ينفع اصالحه من غير ما انا ااقوله

ربنا يتقبل صيام الجميع

موفقين باءذن الله

ع.ـفـُ*ـرٍيـٌ*ـت الـَ‘ـشعـٌ‘ـبـِّّى

[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد
ان مرت الأيام ولم ترونـي.. فهذه مواضيعي فتـذكرونــي.. وان غبت يوما ولم تجدونـي.. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونــي.. وان طال غيابـي عنكـم.. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجة.. للدعـاء فادعـولــي ..
رائع ربنا يتقبل يارب

بس فى سؤال هوا انا لو زعلان من حد ومش بكلمه من زمان

لازم اصالحه واكلمه

وهل ينفع اصالحه من غير ما انا ااقوله

ربنا يتقبل صيام الجميع

موفقين باءذن الله
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

لا ياأبو فارس لازم تصالحه ولو رفض صالحه تانى مش عيب لكن عشان صيتمك يكون مقبول لازم تصالحه ولو هورفض إنت عملت اللى عليك لكن الرسول أمرنا إننا نصل من قطعنا

كل سنة وإنت طيب

هتعزمنى إمتى؟

كل سنة وانتم طيبين كرواتيا وابوفارس

بالنسبة لسؤالك ابو فارس

فهناك الحديث الشريف

لا يحل لمسلم أن يهجر أخاه فوق ثلاثة أيام يلتقيان فيعرض هذا ويعرض هذا وخيرهما الذي يبدأ بالسلام).

يعنى لا يمكن الخصام مع اى حد اكثر من ثلاثة ايام وخيركم من يبدء بالصلح

ارجو ان اكون افدتك ابوفارس

نورت الموضوع كله وكل سنة وانت طيب

[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد

اوكيه يا بنديرى

انا هعمل زى ما انتا قولت

ومشكور يا ضى على مساعدتك

وانا هبعت للى زعلان منه رساله خاصه حالا"

وهقوله انى مسامحه

ع.ـفـُ*ـرٍيـٌ*ـت الـَ‘ـشعـٌ‘ـبـِّّى

ان مرت الأيام ولم ترونـي.. فهذه مواضيعي فتـذكرونــي.. وان غبت يوما ولم تجدونـي.. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونــي.. وان طال غيابـي عنكـم.. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجة.. للدعـاء فادعـولــي ..
تسلم ايديك يا احلا ضى
موضوع وافكار جميله ومفيدة جدا
ربنا يجزيكى كل خير يا قمرايه
اجاباتك جميله جدا قلب
ونورت يا لوشا
وربنا يعيده علينا وعليكم بالخير والصحه يارب
كل سنه وانتى طيبه ضى ورمضان كريم
بسم الله الرحمن الرحيم
الحمدلله والصلاة والسلام على رسول الله وعلى آله وصحبه أجمعين
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
جزاكى الله كل خير اختى الغالية ضى
بارك الله فيكى على مجهوداتك الرائعة وقلمك المبدع

اخى الغالى : لوشاااااااا
شكرا لك على اجابتك الرائعة
نورت المووضع
شكرا لك
وكل سنة وانت طيب
بارك الله فيك

كلمة صغيره جدااا جدااا قبل دخول رمضان
ارجوا من كل الاعضااااء لو انى مزعل اى حد يا ريت يسامحنى معليشى انا حاسس ان فى كذا عضو زعلانين منى مش عارف لية يا ريت يسامحونى ...
وانا والله مسامح اى عضو
* كل اعضاء المنتدى اقولهم كل سنة وهمة طيبين
رمضان مبارك

مبادرة طيبة منك ابوفارس ولك الاجر والثواب عند الله عز وجل

شكرا لكل من تابع الموضوع

جزاكم الله كل خير

كل سنة وانتى طيبة نبض الاحزان ورمضان مبارك عليكى وعلى اهلك اجمعين

بسم الله الرحمن الرحيم

جميل اوى موضوعك ضى القمر ورمضان كريم

وياريت ياجماعه نتابع الموضوع كلنا مع بعض لانه
فعلا موضوع جميل
واللى هيتذكر اسمه وموش هيتابع الموضوع
هيعزمنا على الفطار عنده

وكل سنه وانتو طيبين

الله عليكى يا ضى موضوع جميل اوى

تسلم ايديكى يا قمرايه