منتدي كريزى مان > >
المسابقة الرمضانية الاسلامية الكبرى تحت اشراف ضى القمر
الملاحظات
الإهداءات
Mekook من ♡ : يارحمان اشفي جميع مرضى المسلمين     فتاة كريزي مان من منتدى تفسير الاحلام : فين عسولة بقة ضاعت ولا هي فين     عبدالجوادعلي من مصر : جوجو كلنا شايلينك في عيونا لوشا عيونه هتشيل ايه والا ايه خليكي في عنيا انا احسن هههههههههههههههخهخ مساء الورد     العجمى من من على صخرتى بشاطئ العجمى : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته منورين الدنيا كلهايااجمل أعضاء     Mekook من ♡ : اللهم يسر أمرنا وارزقنا ماتمنينا واجعل التوفيق في طريقنا ، لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين ، اللهم صلِّ على محمد وعلى آل محمد     Angel of love من اسكندريه : وحشتووووووووووووووووونى جدا     Ana Crazy Ento Malko من هنا : ياااااه عبد الصمد انتو لسسسسه عايشين     فتاة كريزي مان من قسم الاحلام : هيك مللنا مفيش عسوله ثاني ...     Mekook من السعودية : اللهم صلِّ وسلم على نبينا محمد     sosololomohamed من السعوديه : اين الاخت عسوله     @___.-[f]-[o]-[x]-.___@ من كيرو : وحشتونى اوى كل عام وانتم بخير     علاءخليل من قرية كفر الشيخ ابراهيم / قويسنا / منوفيه : عاملين ايه واااااااااااااااااااااااحشني اوووووووي يااااااااااااارب تكونوا بألف خير محتاج حد يدعيلي دعوة طيبه من قلبه الطيب بجد هكووووووووووون سعيد جدا     ابراهيم لطفى من شبرا : منورين يا احلى ناس     ابراهيم لطفى من رساله مرسله من القلب الى أطيب واجمل وارق القلوب رسالة شكر وتقدير واحترام وحب واخواه الى اعضاء منتديات كريزى مان : رساله مرسله من القلب الى أطيب واجمل وارق القلوب رسالة شكر وتقدير واحترام وحب واخواه الى اعضاء منتديات كريزى مان     خالد حجازى من المنصورة :     علاءخليل من المنوفيه : انا علاء خليل يسعدني ويشرفني ان اتعرف بيكم     lamie200 من من هنا : سامو عليكو وحشتوني جدا جدا جدا اد حمية العيد بجد كل المنتدي وحشني اوووي صحابي واخواتي طمنوني عليكو وتحياتي يالوشا     العجمى من اسكندرية : أحباب قلبى أعضاء ومشرفين ومراقبين الحمد لله أنكم بخير وسعادة منورين الدنيا كلها     *gogo* من من المنتدي : احم احم سالخيييير بقا وحشتووووني خالص خالص يعني والله يارب تكونو بخير لا يا عبدو لوشا شايلني ف عيونوو والله واصلا ميقدرش يزعلني     حظوو من الشرقيه : ازيكم ياجماعه وحشتونى اوووى والله ياترى فى حد هنا لسه من الناس اللى اعرفها    

المسابقة الرمضانية الاسلامية الكبرى تحت اشراف ضى القمر

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

كنت ليه هبدا فى الحل لقيت حبايبنا حلوها فعشان ماندخلش فى نطاق الغش حظ سعيد ليا المرة القادمه والف مبروك للفائزين مقدما

وتسلم مفاجاتك ياضى ياقمر
عودة جديده وحصريات أجدد من أسطورة البحيره
رضا عليوة
عودة 2015

تحياتى لصديقى لوشا

تحياتى لكل حبايبى فى كريزى مان
أخوكم رضا عليوة
البحيــــــرة
وبعدين ياشباب ماينفعش تكون الحلول هنا ضى قالت فى رساله خاصه ليها
صح ولا ايه كدا باظت
عودة جديده وحصريات أجدد من أسطورة البحيره
رضا عليوة
عودة 2015

تحياتى لصديقى لوشا

تحياتى لكل حبايبى فى كريزى مان
أخوكم رضا عليوة
البحيــــــرة
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
اى يا جماعه اللغبطه دى كلها
علفكره انا مشيت وراك ياقلب الاحزان انت الى عملت فيه كده ههههههههههه
علفكره ياضى انا كنت مجاوبه بعد قلب الاحزان ومسحت الاجابه
ومردتش تتبعت معايه على الخاص
ادى اجابتى تانى

مسابقه جميله ضى ويارب اكون جاوبت صح
كل سنه وانتى طيبه ياحبيبتى

التعديل الأخير تم بواسطة ضى القمر ; 08-24-2009 الساعة 07:18 AM
ضى عملت مسابقه من ورايا

ههههههههههههههههه

ماشى يا ضى بتسهينى وتعملى مسابقه دينيه

من ورايا علشان مطلعش الأول ههههههههههههه

شكلى جيت متأخر لو فيه فرصه عرفينى

وبعدين ابدأى تانى الشباب جاوب جوه الموضوع

كل عام وانتى والاسره الكريمه بخير

والعصفوره بتسلم عليكى
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

جزاكم الله كل خير يا شباب ويا احلى بنات على الاشتراك بالمسابقة

كل سنة وانتم طيبين

رمضان مبارك عليكم جميعا

طبعا المفروض كانت الاجابات تتبعت على رسالة خاصة عليا ولكن نظرا للمشتركين الجدد حصل لخبطة وجاوبوا بداخل المسابقة وده مش صح طبعا لان الاجابات كده اصبحت واضحة للكل ومن غير تعب وبالتالى فقدنا نقطة البحث عن الاجابة والاستفادة منها

شوفوا يا شباب ولكل المشاركين علشان مجهودكم بردو لا يضيع انا حضيف خمس اسئلة كمان زيادة على العشرة الموجودين فى المسابقة بالفعل وعاوزاكم تجاوبوا عليهم وتبعتوا الاجابات فى رسالة خاصة على بريدى - تمام كده

معلش على اللخبطة اللى حصلت من بعض المشتركين ورمضان مبارك ومحدش مجهوده حيضيع باذن الله

رمضان مبارك عليكم جميعا والف شكر على اشتراككم

تابعوا معايا الخمسة اسئلة الجديدة ولا تنسوا ان تبعتوا الاجابات على رسالة خاصة على بريدى

[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد

شكرا لكل المشتركين

واسماؤهم حتى الان

1- قلب الاحزان

2- هتسبنى بجد

3- سيف بيه

4- نونه مودى

5- لىلى

[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد

لكل اللى اشتركوا فى العشرة اسئلة الاولى فى المسابقة

السؤال الثالث هم 3 شخصيات وليست شخصية واحدة

لاحظت ان الكل جاوب على اول شخصية فقط برجاء مراجعة السؤال والاجابة على الشخصيتين الاخريين

خمسة اسئلة اضافية على المسابقة الاصلية علشان اللخبطة اللى حصلت فى الاجابات بداخل الموضوع وسهليين باذن الله

ربنا يبارك فيكم جميعا

والف شكر لطنطاوية والاسطورة واحمد عصمت وماجد عباس

والف سلام لعصفورة ماجد عباس وانت مش متاخر ولا حاجة لسه المسابقة مدتها اسبوع يعنى لسه معاك وقت كبير للاشتراك باذن الله

خمسة اسئلة اضافية على المسابقة الاصلية وترسل الاجابات فى رسائل خاصة على بريدى وجزاكم الله كل خير

الاسئلة
بسم الله الرحمن الرحيم
1- ما معني كلمة العرجون في قوله تعالي { حتي عاد كالعرجون القديم }

2- الدار التي كان يتخفي فيها المسلمون ويلتقون برسول الله صلي الله عليه وسلم ليعلمهم القرآن والإسلام .؟؟

3- من هي الصحابية التي نزلت فيها الآية { قد سمع الله قول التي تجادلك في زوجها وتشتكي إلي الله} ؟؟

4- من هو حبر الأمة وترجمان القرآن ؟؟

5- من هى سورة البراءة
من هى سورة النعم

فى انتظار الاجابات على رسالة خاصة على بريدى

اوعى حد ينسى بالله عليكم يا شباب

ربنا يوفق الجميع ان شاء الله

رمضان مبارك عليكم جميعا

كل سنة وانتم طيبين

التعديل الأخير تم بواسطة ضى القمر ; 08-24-2009 الساعة 07:39 AM

الاجابات من نونه مودى وسيف بيه صحيحة على السؤال رقم 3

مطلوب الان اجابة الخمسة اسئلة جدد من كل المشتركين واللى عاوزين يشتركوا كمان وارسال الاجابات فى رسالة خاصة على بريدى باذن الله

مجهود ررااائع ضي كلك زووق

ربنا يوفقق يارب وانا ان شاء الله هجاوبت

بس ابعت ازي على البريد

انا ان شاء الله هجاوب على الاسئله

ربنا معاكي يا ضي

جزاك الله كل خير بيسو

منور المسابقة كلها

انت حتجاوب العشرة اسئلة اللى فى بداية المسابقة وحتجاوب كمان الخمسة اسئلة الاضافية الاخيرة ومعلش الاسئلة كتير علشان حصل لخبطة فى الاجابات بداخل المسابقة

وبعدين تبعت الاجابات كلها فى رسالة خاصة على بريدى واذا كان حجم الرسالة كبيرة يمكنك تقسيمه على جزئين او ثلاثة زى ما يطلع معاك وان شاء الله حستقبل رسائلك كلها واراجعها

بالتوفيق احمد بيسو

وكل سنة وانت طيب