منتدي كريزى مان > >
قعدة سحـــــــــــــــور برعاية كريزى ماان .. رمضان كريم يابشريه (ارجو التثبيييت)
الملاحظات
الإهداءات
عبدالجوادعلي من مصر : جوجو كلنا شايلينك في عيونا لوشا عيونه هتشيل ايه والا ايه خليكي في عنيا انا احسن هههههههههههههههخهخ مساء الورد     العجمى من من على صخرتى بشاطئ العجمى : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته منورين الدنيا كلهايااجمل أعضاء     Mekook من ♡ : اللهم يسر أمرنا وارزقنا ماتمنينا واجعل التوفيق في طريقنا ، لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين ، اللهم صلِّ على محمد وعلى آل محمد     Angel of love من اسكندريه : وحشتووووووووووووووووونى جدا     Ana Crazy Ento Malko من هنا : ياااااه عبد الصمد انتو لسسسسه عايشين     فتاة كريزي مان من قسم الاحلام : هيك مللنا مفيش عسوله ثاني ...     Mekook من السعودية : اللهم صلِّ وسلم على نبينا محمد     sosololomohamed من السعوديه : اين الاخت عسوله     @___.-[f]-[o]-[x]-.___@ من كيرو : وحشتونى اوى كل عام وانتم بخير     علاءخليل من قرية كفر الشيخ ابراهيم / قويسنا / منوفيه : عاملين ايه واااااااااااااااااااااااحشني اوووووووي يااااااااااااارب تكونوا بألف خير محتاج حد يدعيلي دعوة طيبه من قلبه الطيب بجد هكووووووووووون سعيد جدا     ابراهيم لطفى من شبرا : منورين يا احلى ناس     ابراهيم لطفى من رساله مرسله من القلب الى أطيب واجمل وارق القلوب رسالة شكر وتقدير واحترام وحب واخواه الى اعضاء منتديات كريزى مان : رساله مرسله من القلب الى أطيب واجمل وارق القلوب رسالة شكر وتقدير واحترام وحب واخواه الى اعضاء منتديات كريزى مان     خالد حجازى من المنصورة :     علاءخليل من المنوفيه : انا علاء خليل يسعدني ويشرفني ان اتعرف بيكم     lamie200 من من هنا : سامو عليكو وحشتوني جدا جدا جدا اد حمية العيد بجد كل المنتدي وحشني اوووي صحابي واخواتي طمنوني عليكو وتحياتي يالوشا     العجمى من اسكندرية : أحباب قلبى أعضاء ومشرفين ومراقبين الحمد لله أنكم بخير وسعادة منورين الدنيا كلها     *gogo* من من المنتدي : احم احم سالخيييير بقا وحشتووووني خالص خالص يعني والله يارب تكونو بخير لا يا عبدو لوشا شايلني ف عيونوو والله واصلا ميقدرش يزعلني     حظوو من الشرقيه : ازيكم ياجماعه وحشتونى اوووى والله ياترى فى حد هنا لسه من الناس اللى اعرفها     Mr H!MA من المنصوره : الله ينور يا رجاله عالشغل الجديد الجامد والله بالتوفيق يالوشا ومن نجاح لنجاح ف احلى منتدى     علاءخليل من قويسنا _ منوفيه : وحشتوووووومي اوووووي والله    

قعدة سحـــــــــــــــور برعاية كريزى ماان .. رمضان كريم يابشريه (ارجو التثبيييت)

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

:goodpost::ANSmile06:جاااااااامد والله ياباشا :ANSmile06::goodpost:

:ANSmile06:انا هاكل معاك يا حبيبى يا سبيدر :ANSmile06:

:ANSmile277: انا جعاااااااااااااااااااااان علشان اروح انام :ANSmile277:

:ANSmile277:بس ياريت تكتر الاكل شوية علشان انا هدبها جاااااااااااااامد :ANSmile277:

:laugh1:ونكل احنا الاتنين بس ونغيظ توتا :laugh1:

تسلم ايديك يا اسبيدر على الموضوع الجامد

وتقبل مرورى
انا هاكل مع اسبيدر مان
مش لسة هروح اجيب اكل
[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد
ايه يا نانسى هانم الاكل مش هيكفى كده انا عايز اكل كويس انا وميدو الله

امال مشرفه الاكل والطبخ ازاى بقى حاجخ غريبة المفرووض ان انتى تسحرى المنتدى كله واحد واحد صح ولا انا غلطاان يا جماااعة
رساالة للجزائريين: ربنا ياخدكوا
ال اخوات ال يالله كانت مقوله وراحت لحالها
وبعدين صحيح مين قال انهم جزائريين عرب اصلا
دول جزئريين فرنسيين اللى احتلوهم بقوا زيهم
بس حتى الفرنسيين مش بيعملوا كده يلا مش مهم المهم ربنا يستجيب لدعوتى
تسلم ايديك سبيدر مان على الموضوع وعلى الصور الجميلة
ورمضان كريم

[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد

هههههههههههههههه جنان اموضوع تسلم سبيدر ايه ده عبقرى

يللا بقى انا هتسحر معاكو بس هجيب اكل على ادى ههههههههههه بخيلة مش كده

وللا اقولكم هاتو انتم السحور يللا كفاية انى هتسحر معاكو هههههههههه
مغلق للتعديلات
التعديل الأخير تم بواسطة شعنونه ; 09-01-2008 الساعة 03:30 PM
شكرا على مرور كضى واتمنى انه يكون عجبك

وايه البخل ده يا شعنونه مينفعش كده انتى هتجوعى النااس انتى عليكى تجيبى السحوور
لالالالالالالالالالالا ياعم كفاية عليكو ان القمر يتسحر معاكو هههههههههههه

ممكن اجيب وانا جاية حتة جبنة على قدى
مغلق للتعديلات
ممكن بس والنبى ابقى اعملى حسابى وياريت تكون جبنه رومى وعنقودين عنب وعسل نحل ومربى وو ووو وووو وبس

ربي اني لك عدت’ من سراب فيه تهت’

وعلى وجهي شظايا ندمً فيه انتهيت’

اللى عايز يتسحر يجيب اكله وييجى
اوكى بس انا هجيب البيبسى

ربي اني لك عدت’ من سراب فيه تهت’

وعلى وجهي شظايا ندمً فيه انتهيت’