منتدي كريزى مان > >
اغنيه يرددها الكثير من الناس احذرها
الملاحظات
الإهداءات
عبدالجوادعلي من مصر : جوجو كلنا شايلينك في عيونا لوشا عيونه هتشيل ايه والا ايه خليكي في عنيا انا احسن هههههههههههههههخهخ مساء الورد     العجمى من من على صخرتى بشاطئ العجمى : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته منورين الدنيا كلهايااجمل أعضاء     Mekook من ♡ : اللهم يسر أمرنا وارزقنا ماتمنينا واجعل التوفيق في طريقنا ، لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين ، اللهم صلِّ على محمد وعلى آل محمد     Angel of love من اسكندريه : وحشتووووووووووووووووونى جدا     Ana Crazy Ento Malko من هنا : ياااااه عبد الصمد انتو لسسسسه عايشين     فتاة كريزي مان من قسم الاحلام : هيك مللنا مفيش عسوله ثاني ...     Mekook من السعودية : اللهم صلِّ وسلم على نبينا محمد     sosololomohamed من السعوديه : اين الاخت عسوله     @___.-[f]-[o]-[x]-.___@ من كيرو : وحشتونى اوى كل عام وانتم بخير     علاءخليل من قرية كفر الشيخ ابراهيم / قويسنا / منوفيه : عاملين ايه واااااااااااااااااااااااحشني اوووووووي يااااااااااااارب تكونوا بألف خير محتاج حد يدعيلي دعوة طيبه من قلبه الطيب بجد هكووووووووووون سعيد جدا     ابراهيم لطفى من شبرا : منورين يا احلى ناس     ابراهيم لطفى من رساله مرسله من القلب الى أطيب واجمل وارق القلوب رسالة شكر وتقدير واحترام وحب واخواه الى اعضاء منتديات كريزى مان : رساله مرسله من القلب الى أطيب واجمل وارق القلوب رسالة شكر وتقدير واحترام وحب واخواه الى اعضاء منتديات كريزى مان     خالد حجازى من المنصورة :     علاءخليل من المنوفيه : انا علاء خليل يسعدني ويشرفني ان اتعرف بيكم     lamie200 من من هنا : سامو عليكو وحشتوني جدا جدا جدا اد حمية العيد بجد كل المنتدي وحشني اوووي صحابي واخواتي طمنوني عليكو وتحياتي يالوشا     العجمى من اسكندرية : أحباب قلبى أعضاء ومشرفين ومراقبين الحمد لله أنكم بخير وسعادة منورين الدنيا كلها     *gogo* من من المنتدي : احم احم سالخيييير بقا وحشتووووني خالص خالص يعني والله يارب تكونو بخير لا يا عبدو لوشا شايلني ف عيونوو والله واصلا ميقدرش يزعلني     حظوو من الشرقيه : ازيكم ياجماعه وحشتونى اوووى والله ياترى فى حد هنا لسه من الناس اللى اعرفها     Mr H!MA من المنصوره : الله ينور يا رجاله عالشغل الجديد الجامد والله بالتوفيق يالوشا ومن نجاح لنجاح ف احلى منتدى     علاءخليل من قويسنا _ منوفيه : وحشتوووووومي اوووووي والله    

اغنيه يرددها الكثير من الناس احذرها

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

Eh S(17) اغنيه يرددها الكثير من الناس احذرها
--------------------------------------------------------------------------------

أغنية يرددها الناس احذرها‎
*·~-.¸¸,.-~*

أغنية يرددها الناس‎ .
..
احذر ترديدها أو سماعها‎ ....

لأن فيها كفر أحب أن أحذر‎ ...

والرجاء من يقرأ هذا الموضوع ينبه ممن هم حوله‎ ... أكيد أن سماع الأغاني حرام بلا شك‎ ....

ولكن هناك من ابتلي بهذه البلوه‎ .. فأقول لهم‎ ..

ليس لهذه الدرجة أننا نسمع أغاني تجبرنا على الشرك بالله سبحانه وتعالى

والخضوع لغيره‎ .... أغنية (حسين الجسمي) اللي يقول فيها‎ :

(انا الشاكي انا الباكي انا الحساس‎)

(انا اللي في المحبه خاضع راسي‎)

(وانا لغير المحبه ماخضعت الراس‎)

اسغفر الله العظيم‎ ... لاحول ولاقوة إلا بالله هنا مربط الفرس‎ ..

كلكم اقروها وافهموها‎ ...

انا لغير المحبه ماخضعت الراس‎

كلنا نعرف ان خضوعنا لله

عز وجل فقط‎ ..

وهذا ما أمرنا به سبحانه‎ .... وأمرنا به المصطفى صلوات الله وسلامه عليه‎ ...

... حبيت أنبهكم اخواني الكرام حتى لاتقعوا في هذا الخطأ الفادح‎ على العموم‎

حتى تراجعوا أنفسكم من هذه الاغنيه وكل أغنية‎.. وعدم ترديدها بألسنتكم لأنكم اكيد مسلمين‎ ...

وخضوعكم لله عز وجل فقط‎ !

استغفر الله

تسلمي على التنبيه يا حبيبتي وربنا يجعله في ميزان حسناتك

هعيش ع القد .. راضيه ومش زعلانه
مادام مع بعض .. هكون اسعد انسانه .. ف الدنيا اتخلقت
ف عز البرد انت اللى بتحمينى .. ف وقت الجد كان لازم تلاقينى
وانا هديلك عينى .. وده انسب وقت
وشوف انا واقفه جنبك مش همل .. ليك برد جزء ع الاقل
ياه ده انا بردو قلب وروح ودم .. وياما عنى شلت هم ..
وعايشه بيك

ربنا يجزاكى خير لى لى
ووالله الاغانى كانت مشكله
بس دلوقتى بقت مشكله اكبر
بقوا يحطوا كلمات فيها خلوها بقت شرك اللهم انى استغفرك واتوب اليك
ربنا يجيرنا والمسلمين جميعا
ربنا يجعله فى ميزان حسناتك
جزاكي الله خيرا يا لي لي
المشكلة فعلا ان احنا بنسمع وخلاص مش حاسين حتى بالكلمات فيها ايه

بارك الله فيكي

الى من وددت لقائها
وغرقت في بحر عينها
وسقطت في بئر هواها
أرجوكي ان تتبسمي
ومن الاذى تسلمي
فقلبي لا يحب سواها
شعر ياسر عرفه
ربنا يبارك فيكم جنا ونبض وياسر
اللهم لا تحاسبنا بما فعل السفهاء منا
على فكرة يا لىلى معظم الاغانى تشمل كلمات بهذه المعانى

الاغانى حارم شرعا فهو لهو الحديث وربنا يرحمنا برحمته

جزاكى الله خير لىلى

[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد

مرسيى ياضى على مرورك ربنا يبارك فيكى
جزاكى الله كل خير لي لي

مرسيى ليكى يا دموع نورتينى حبيبتى
جزاكى الله كل خير يا لى لى
تسلم ايدك يا قمر
[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد