الملاحظات
الإهداءات
Mekook من ♡ : يارحمان اشفي جميع مرضى المسلمين     فتاة كريزي مان من منتدى تفسير الاحلام : فين عسولة بقة ضاعت ولا هي فين     عبدالجوادعلي من مصر : جوجو كلنا شايلينك في عيونا لوشا عيونه هتشيل ايه والا ايه خليكي في عنيا انا احسن هههههههههههههههخهخ مساء الورد     العجمى من من على صخرتى بشاطئ العجمى : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته منورين الدنيا كلهايااجمل أعضاء     Mekook من ♡ : اللهم يسر أمرنا وارزقنا ماتمنينا واجعل التوفيق في طريقنا ، لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين ، اللهم صلِّ على محمد وعلى آل محمد     Angel of love من اسكندريه : وحشتووووووووووووووووونى جدا     Ana Crazy Ento Malko من هنا : ياااااه عبد الصمد انتو لسسسسه عايشين     فتاة كريزي مان من قسم الاحلام : هيك مللنا مفيش عسوله ثاني ...     Mekook من السعودية : اللهم صلِّ وسلم على نبينا محمد     sosololomohamed من السعوديه : اين الاخت عسوله     @___.-[f]-[o]-[x]-.___@ من كيرو : وحشتونى اوى كل عام وانتم بخير     علاءخليل من قرية كفر الشيخ ابراهيم / قويسنا / منوفيه : عاملين ايه واااااااااااااااااااااااحشني اوووووووي يااااااااااااارب تكونوا بألف خير محتاج حد يدعيلي دعوة طيبه من قلبه الطيب بجد هكووووووووووون سعيد جدا     ابراهيم لطفى من شبرا : منورين يا احلى ناس     ابراهيم لطفى من رساله مرسله من القلب الى أطيب واجمل وارق القلوب رسالة شكر وتقدير واحترام وحب واخواه الى اعضاء منتديات كريزى مان : رساله مرسله من القلب الى أطيب واجمل وارق القلوب رسالة شكر وتقدير واحترام وحب واخواه الى اعضاء منتديات كريزى مان     خالد حجازى من المنصورة :     علاءخليل من المنوفيه : انا علاء خليل يسعدني ويشرفني ان اتعرف بيكم     lamie200 من من هنا : سامو عليكو وحشتوني جدا جدا جدا اد حمية العيد بجد كل المنتدي وحشني اوووي صحابي واخواتي طمنوني عليكو وتحياتي يالوشا     العجمى من اسكندرية : أحباب قلبى أعضاء ومشرفين ومراقبين الحمد لله أنكم بخير وسعادة منورين الدنيا كلها     *gogo* من من المنتدي : احم احم سالخيييير بقا وحشتووووني خالص خالص يعني والله يارب تكونو بخير لا يا عبدو لوشا شايلني ف عيونوو والله واصلا ميقدرش يزعلني     حظوو من الشرقيه : ازيكم ياجماعه وحشتونى اوووى والله ياترى فى حد هنا لسه من الناس اللى اعرفها    

بم تفسرررررررر

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

افتراضي بم تفسرررررررر
ممكن تذكرولي 5 اشياء يتحبوها في رمضان اي الاشياء الي بتحبو رمضان عشنها

افتكرو 5 ولو عاوزين تزودو عادي

انا بحب رمضان رقم 1 ــــــــــ عشان الصيام والمغفره
انا بحب رمضان رقم2 ــــــــــ عشان لمت العيله مع بعضها
انا بحب رمضان رقم3 ـــــــــ عشان بحب استغفر ربنا وكد ا عني
بحب رمضان عشان مش بخاف في هذا الشهر من اي شي

بحب رمضان عشان بيجمع كل قلوب المسلمين

[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد

جمعة مباركة..

موضوع جميل وهادىء وبقلب صافى
احب رمضان شهر الخير والمغفرة والرحمة والعتق من النار
فيه ليلة خير من الف شهر ندعو الله ان يبلغنا اياها
تكثر فيه الصدقات والعطف على المحتاج
تمتلىء الجوامع فى صلاة الفجر الى صلاة العشاء والتراويح فى منظر يعز الاسلام والمسلمين
صوم الاطفال واصرارهم على تكملة اليوم لاخرة
اللهم بلغنا رمضان واجعلنا من الفائزين فى الشهر المبارك

[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد

جزاك الله كل الخير حسام

احب رمضان لانه شهر المغفرة

احب رمضان لان فيه ليلة مباركة وهي ليلة القدر

احب رمضان لانه يمكننا التقرب اكثر من الله عزوجل

احب رمضان لان العائلات تجتمع لذكر الله عزوجل فيه

احب رمضان لان الله يقيد الشياطين فيه ويحس المؤمن بالامان

اللهم بلغنا شهر رمضان الكريم

شكرا حسام

nebghik ya Ma7nti malgré tous

Love U My Rose
شكرا ليكو انتو الاثنين

بحب رمضان 1_شهر المغفرة والرحمة
2_شهرالخير كله والبركة والصدقات
3_لمة العيلة والأسرة
4_فيه ليلة القدر وهى خير من ألف شهر
5_مبيبقاش فى شياطين خالص
6_كثرة العبادة والاستغفار والصلاة وقراءة القرءان
7_اخر حاجة بقى بحب اوى لما المغرب بيأذن والمدفع يضرب والشوارع كلها بتبقى فاضية والسما بتبقى صافية وبيبقى احساس جميل اوى

التعديل الأخير تم بواسطة نور محمد محمد ; 06-28-2010 الساعة 06:47 AM
فعلا انا برده بحب الهدوق

موضوع هايل تسلم ايدك
انا بحب رمضان عشان ربنا بيغفر لينا كل ذنوبنا
وكمان بحبه عشان في المسحرتي
وكمان بحبه عشان لميت العائله وده شئ اكيد
وكمان بحبه عشان كل المسلمين بيجمعوا علي شئ واحد وهو الصيام
شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... لك مني أجمل تحية .
لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين

فراوله

ادعولي دايما
شكرا جدا لردكو الهايل ده