منتدي كريزى مان > >
"حواء" أول طائرة تقل السياح إلى الفضاء
الملاحظات
الإهداءات
Mekook من ♡ : يارحمان اشفي جميع مرضى المسلمين     فتاة كريزي مان من منتدى تفسير الاحلام : فين عسولة بقة ضاعت ولا هي فين     عبدالجوادعلي من مصر : جوجو كلنا شايلينك في عيونا لوشا عيونه هتشيل ايه والا ايه خليكي في عنيا انا احسن هههههههههههههههخهخ مساء الورد     العجمى من من على صخرتى بشاطئ العجمى : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته منورين الدنيا كلهايااجمل أعضاء     Mekook من ♡ : اللهم يسر أمرنا وارزقنا ماتمنينا واجعل التوفيق في طريقنا ، لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين ، اللهم صلِّ على محمد وعلى آل محمد     Angel of love من اسكندريه : وحشتووووووووووووووووونى جدا     Ana Crazy Ento Malko من هنا : ياااااه عبد الصمد انتو لسسسسه عايشين     فتاة كريزي مان من قسم الاحلام : هيك مللنا مفيش عسوله ثاني ...     Mekook من السعودية : اللهم صلِّ وسلم على نبينا محمد     sosololomohamed من السعوديه : اين الاخت عسوله     @___.-[f]-[o]-[x]-.___@ من كيرو : وحشتونى اوى كل عام وانتم بخير     علاءخليل من قرية كفر الشيخ ابراهيم / قويسنا / منوفيه : عاملين ايه واااااااااااااااااااااااحشني اوووووووي يااااااااااااارب تكونوا بألف خير محتاج حد يدعيلي دعوة طيبه من قلبه الطيب بجد هكووووووووووون سعيد جدا     ابراهيم لطفى من شبرا : منورين يا احلى ناس     ابراهيم لطفى من رساله مرسله من القلب الى أطيب واجمل وارق القلوب رسالة شكر وتقدير واحترام وحب واخواه الى اعضاء منتديات كريزى مان : رساله مرسله من القلب الى أطيب واجمل وارق القلوب رسالة شكر وتقدير واحترام وحب واخواه الى اعضاء منتديات كريزى مان     خالد حجازى من المنصورة :     علاءخليل من المنوفيه : انا علاء خليل يسعدني ويشرفني ان اتعرف بيكم     lamie200 من من هنا : سامو عليكو وحشتوني جدا جدا جدا اد حمية العيد بجد كل المنتدي وحشني اوووي صحابي واخواتي طمنوني عليكو وتحياتي يالوشا     العجمى من اسكندرية : أحباب قلبى أعضاء ومشرفين ومراقبين الحمد لله أنكم بخير وسعادة منورين الدنيا كلها     *gogo* من من المنتدي : احم احم سالخيييير بقا وحشتووووني خالص خالص يعني والله يارب تكونو بخير لا يا عبدو لوشا شايلني ف عيونوو والله واصلا ميقدرش يزعلني     حظوو من الشرقيه : ازيكم ياجماعه وحشتونى اوووى والله ياترى فى حد هنا لسه من الناس اللى اعرفها    

"حواء" أول طائرة تقل السياح إلى الفضاء

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

افتراضي اذكرونى
كلمـــــــــا توسد الفجر ذراع النهار واختال في مساحات الضوء بجذل ..
كلما أشرق الصبح في زمــان غريب واختبأ المطر في أكمام الورد ..
كلما استطال وطال اغتراب النفس مع النفس .

أذكرونـــــــــــــــي...

كلما تحير الفؤاد .....والأحبة بنسائمهم يغدون فيه ويروحون ,
و كلما أُطلق الأنيـن ورجعه أسال العبر ,
و كلما غضا الليل
وتوارت الأفلاك في جفونه وانتثر الكــــل للنور يبحث .

أذكرونــــــــــي ..

كلما استأذن الهدوء مغادراً كأنه الرمل من بين أصابع مكدودة ,
و كلما رسمتم في دفاتركــــم سحابات أمل فجفت عن الكلام وزَرْعُها بات هموماً لا ترف بأنداء , ولا تورف بظلال,
و كلما سكتت الشموس عن إطلاق جياش فصارت دروسها تحرق في برد أفولهــــــــــــا .

أذكرونـــــــــــي ..

فأنا أرسلت لكم ..
أنا الإعجاز
أنا النور
أنا البحر
أنا الطريق
أنا الشفاء
أنا الذي لو ملكتم العالم ساعة ,
وملكتموني دقيقة لأنسيتكم مفردات التيه.

أنا الذي لو حملتموني في قلوبكم لاستراحت أرواحكم في خلد سحري البريق .
انا فوق كل فوق تعرفونه قي صحائفكــــــــم
فلا صنو لي ...
أنا الذي لو دخلتم قلبي لرأيتم حروفي المضيئة تترجم في دواخلكم تسير وتسير بخيوط من عالم أزلي وكأنكم
تطلون على جنان بأوراق ورد ندية,
وأنوار من فجر روحاني بمعان حدودها بلا حدود , هادئة كاملة ,
وبلاغة لا تسبك من ذهبية ألفاظ فقط بل أشعة غيبية تكتب إيضاحات الوجود لكل موجود,
وأسرار تغني بحلولها حيارى وطالبي اقتراب للحقيقة .

فاذكروني ولا تهجروني
أعرفتم من أنا ؟ أنا كتاب الله وآياتـــــــــــــــــــه
فلا تهجروني

((إن هذا القرآن يهدي للتي هي أقوم ))

التعديل الأخير تم بواسطة ضى القمر ; 08-04-2008 الساعة 09:14 AM
شكرا على الموضوع الجميل
وتقبل مرورى
الف شكر لمرورك
مشكووووووووووووور كتير
eelsmahy
((إن هذا القرآن يهدي للتي هي أقوم ))

جزاكى الله كل خير توتا
الف شكر ضى لمرورك
نورتى الموضوع
مشكوووووووووورة كتير
اية الكلام الكبير دة
كلمـــــــــا توسد الفجر ذراع النهار واختال في مساحات الضوء بجذل ..
كلما أشرق الصبح في زمــان غريب واختبأ المطر في أكمام الورد ..
كلما استطال وطال اغتراب النفس مع النفس
مشكووووووورة على الموضوع وتقبلى تحياتى

شبح الحب الجميل
واحد اسمو نادر تزوج وحدة اسمها نادرة خلفو ولد سموه مهدد بالانقراض