منتدي كريزى مان > >
http://www.crez...............ايه رايكم لو نعمل ده مع بعض..........
الملاحظات
الإهداءات
Mekook من ♡ : يارحمان اشفي جميع مرضى المسلمين     فتاة كريزي مان من منتدى تفسير الاحلام : فين عسولة بقة ضاعت ولا هي فين     عبدالجوادعلي من مصر : جوجو كلنا شايلينك في عيونا لوشا عيونه هتشيل ايه والا ايه خليكي في عنيا انا احسن هههههههههههههههخهخ مساء الورد     العجمى من من على صخرتى بشاطئ العجمى : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته منورين الدنيا كلهايااجمل أعضاء     Mekook من ♡ : اللهم يسر أمرنا وارزقنا ماتمنينا واجعل التوفيق في طريقنا ، لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين ، اللهم صلِّ على محمد وعلى آل محمد     Angel of love من اسكندريه : وحشتووووووووووووووووونى جدا     Ana Crazy Ento Malko من هنا : ياااااه عبد الصمد انتو لسسسسه عايشين     فتاة كريزي مان من قسم الاحلام : هيك مللنا مفيش عسوله ثاني ...     Mekook من السعودية : اللهم صلِّ وسلم على نبينا محمد     sosololomohamed من السعوديه : اين الاخت عسوله     @___.-[f]-[o]-[x]-.___@ من كيرو : وحشتونى اوى كل عام وانتم بخير     علاءخليل من قرية كفر الشيخ ابراهيم / قويسنا / منوفيه : عاملين ايه واااااااااااااااااااااااحشني اوووووووي يااااااااااااارب تكونوا بألف خير محتاج حد يدعيلي دعوة طيبه من قلبه الطيب بجد هكووووووووووون سعيد جدا     ابراهيم لطفى من شبرا : منورين يا احلى ناس     ابراهيم لطفى من رساله مرسله من القلب الى أطيب واجمل وارق القلوب رسالة شكر وتقدير واحترام وحب واخواه الى اعضاء منتديات كريزى مان : رساله مرسله من القلب الى أطيب واجمل وارق القلوب رسالة شكر وتقدير واحترام وحب واخواه الى اعضاء منتديات كريزى مان     خالد حجازى من المنصورة :     علاءخليل من المنوفيه : انا علاء خليل يسعدني ويشرفني ان اتعرف بيكم     lamie200 من من هنا : سامو عليكو وحشتوني جدا جدا جدا اد حمية العيد بجد كل المنتدي وحشني اوووي صحابي واخواتي طمنوني عليكو وتحياتي يالوشا     العجمى من اسكندرية : أحباب قلبى أعضاء ومشرفين ومراقبين الحمد لله أنكم بخير وسعادة منورين الدنيا كلها     *gogo* من من المنتدي : احم احم سالخيييير بقا وحشتووووني خالص خالص يعني والله يارب تكونو بخير لا يا عبدو لوشا شايلني ف عيونوو والله واصلا ميقدرش يزعلني     حظوو من الشرقيه : ازيكم ياجماعه وحشتونى اوووى والله ياترى فى حد هنا لسه من الناس اللى اعرفها    

http://www.crez...............ايه رايكم لو نعمل ده مع بعض..........

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

تمام الحضوووووووووووووور

حضرت انا ومعى تمر هندى علشان الفطار
ههههههه
أنا لا أغيَر حيَاتي .." مْن إجل شْخِص "..
بل أغيُر ألفّ شخُص .." من إجْل حَياتُي "..

ۆٱؤمِنْ بـِ ٱنّ منْ يـذهَب .." ڳــــانْ زائِـدًا ".. ۆ منْ يبقَى .." فهُۆ ضرُۆرِي "

فعِذرآ لمْن لم تُعجَبه فلسِّفُتي فِـڳرَامتُي أغـلّى منَه ۆمِن رضَاه

[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد [فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد
[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد
[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد
السلام عليكم
جزاكِ الله خير ريم
اجمل ما فى موضوعك ان اى انسان عمل شىء يغضب ربنا حيتكسف يقوله وده فى حد ذاته شىء كويس
نكثر من الاستغفار ونقبل على الله بالتوبة النصوح وربنا يتقبل منا صالح اعمالنا خالصة لوجههة الكريم
الحمدلله اتسحرت وقرات قرءان وصليت الفجر ونمت شوية وصليت الضحى وقرات قرءان والان اتابع المنتدى والمسابقة الاسلامية ثم باقى المواضيع
ربنا يكرمك ريم
جزاكي الله كل خير ضي
وجعله الله ف ميزان حسناتك
بس هستني كل يوم كده مش انهارده
بس اناطماعه ياستي وعايزاكي تنوريني
نورتيني ياقمر واسعدني وجودك
#شديدةة#آلمزآجيهہ@@"
ۆ يسگنني #گثير من #آلعنآد;
#آذآ حزنت : #لآ يضحگني #مھرج !
#ۆ آذآ #ضحگت لآ #يسگتني #حآقد

śєnoяiтα♥ Eman

تمام الحضوووووووووووووور

حضرت انا ومعى تمر هندى علشان الفطار
ههههههه

ههههههههههههههههههههههههه طيب هات شويه
والنبي احسن انا عايزة اشرب
ربنا يكرمك عبدو ويجازيك كل خير
#شديدةة#آلمزآجيهہ@@"

śєnoяiтα♥ Eman

انا بقي مانمتش من امبارح لحد دلوقتي
يادوب قاعده بشوف اللي موجود من
المواضيع اللي هنا
وهقوم دلوقتي اصلي الضهر
وبعد شويه كده هعمل الاكل
وارتب البيت وبعدين لحقت نام هنام ومالحقتش
خلاص هكمل عادي وممكن انام بالليل مش دلوقتي
بس ده بعد الفطار طبعا ده يومي ان شاء الله
#شديدةة#آلمزآجيهہ@@"

śєnoяiтα♥ Eman

فكرة جميلة اوى ياريم
بس انا لسة صاحى
الاول غسلت وشى وصليت
وبعدين قعدت على الكمبيوتر

تقبلى مرورى

الـوداع يـا أحلـى اصدقاء
فكرة جميلة اوى ياريم
بس انا لسة صاحى
الاول غسلت وشى وصليت
وبعدين قعدت على الكمبيوتر

تقبلى مرورى

ميرسي ليك مازن ولردك وان شاء الله تبقي تكمل
باقي اليوم وحصل فيه ايه
نورتني وشرفتني بوجودك
#شديدةة#آلمزآجيهہ@@"

śєnoяiтα♥ Eman

Eh S(21) ممتاز كالعادة
فكرة جميلة ريم

ومجهود ممتاز منك
ونشاط واضح بجد

طبعا موضوعك جميل جدا والاجمل
انة صريح

وانا ياست الكل يشرفنى انى اشارك معاكم بردى البسيط

انا صحيت من النوم روحت الشغل
وجيت من الشغل

صليت الظهر وهريح خمسة وهرجع الشغل تانى

متيجى كلنا بقا

نقول مع بعض

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : " والله إنى لأستغفر الله وأتوبُ إليه فى اليوم أكثر من سبعين مرة "
رواه البخارى مع الفتح 11/ 101

وقال رسول الله صلى الله عليه وسلم : " يأيها الناس توبوا إلى الله فإني أتوبُ فى اليوم إلي مائة مرة " مسلم 4/2076

وقال رسول الله صلى الله عليه وسلم : " من قال أستغفر الله الذى له لا إله إلا هو الحى ُّ القيومُ وأتوبُ إليه غَفَر الله لهُ وإن كان فَرَّ من
الزّحْفِ " أبوداود 2/85 والترمذى 5/ 569

وقال رسول الله صلى الله عليه وسلم : " أقرب ما يكونُ الربُّ من العبدِ فى جوف الليل الآخر فإن أستطعت أن تكون ممن يَذكُر الله في تلك الساعة فكُنْ " الترمذى 3/183 والنسائى 1/279

وقال رسول الله صلى الله عليه وسلم : " أقرب ما يكون العبدُ من ربه وهو ساجد فأكثروا الدعاء " مسلم 1/350

اللهم اعفوا عنا وارحمنا
تسلم ايدك ياجميل

موضوع جميل بجد

وانا لسه صاحى وصليت الظهر وجيت

تحياتى ياقمر

وحياتي خليكي مع قلب دايب فيكي
فكره حلوه وي يا ريم

بجد تسلم ايدك توبيكاتك كلها هايله يا قمر

انا يومي معروف زي كــل يـوم معروف يعني

يعني انا دلوقتي لسه صاحي من النو قمت طبعا مصلي الفجر

من امبارح وانا اصلا بقوم بعد الظهر اقوم اغسل واصلي

وبعدين اقعد على الكمبيوتر وبعدين انزل اصلي العصر

وبعدين اطلع تاني اقعد على الكمبيوتر شويه وبعدين انزل لو هروح الماركت

اروح لو مفيش ماركت انهارده يبقى على الكمبيوتر لغاية الفطار

وبعدين بعد الفطار اقوم اصلي المغرب واقعد على الكمبيوتر تاني

على الساعه 9 كده انا وحسام الي هوه >> فارس الاحساس <<

ننزل نقعد على الكافيه شويه وبعدني نيجي كده على الساعه 1 بالليل

وبعدين اقعد على الكمبيوتر وبعدين اقوم شويه كده اقرأ قرأن لغاية

السحوووووووووور وهـكـذا كل يوم ههههههههههه

وكل سنه وانتوا طيبين جميعا ورمضان

كريم عليكوا وعلينا

جــأأأي اقـــوول واعــلـن لكــل النــأأأأس ّّبحبكّّ

حــــب يمكـــن مــــرة فــــي الــعـــمر تلاقــــية

هههههههههههههههههههههه

اولا فكره جميله جدا جدا جدا يا ريم ياقمر

تسلم اديكى يا قمريه

ثانيا انا يومى عادى خالص

بصلى الفجر وا انام اقوم على الظهر

اقوم اصليه وا بعد كده انزل اجيب طلبات اللى محتجها على الفطار

وا اجى اروح اشوف الشغل نظامه ازاى وا ارجع على العصر اصليه بارده

وا بعد كده اقرء قرءان لحد الساعه 5 او 5/5 وا اقعد على النت وا بعد كده المغرب بى يئزن وا بس

وا ده بيبقا يومى انا كل يوم